Kivat jutut!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Täällä voitte kertoa kivoista jutuista maan ja taivaan väliltä ihan mistä vaan.

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Af1 kirjoitti:

wonderlust kirjoitti: Akvarellit ja muste yhdistettynä on ehkäpä suosikkityylini tehdä.

<br />

Juuh, akvarellit on kivoja mutta akryyli on kivempaa : D Muste-tyylistä tykkäisin jos sitä vois käyttää, ei ole hyviä inspiraatioita.. :Z<br />

<br />

Wondyli: Ihanaa vain olla ja möllöttää, ilman koulun aiheuttamia stressi-ilmiöitä.

<br />

xD Hyvin sanottu, meidän sijainenkin on aika hirveä.. <br />

<p />

Hyvät jutut on että Chelon Cha Cha löytyi youtubesta, se on ihana kappale.. Ja se että.. ei keksi.. että mammalla on huomenna synttärit : D

no jaa.meilläkin on fysiikassa ihan äääärk kamala sijainen tai no se on vaikea selittää kun meillä pitäis olla joku umpi outo ukko opettamassa mutta sillä on vissiin syöpä nii meillä on nyt opettamassa joku vanha ukko joka puhuu kaiken aikaa sen noruuden "sokerijuurikkaan poiminta kisista" jossa se on taas voittanu niin ja niin paljon että arvatkaa onko mukavaa

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:No, Yölitu on ihan menettelevä...<br />

<br />

Ketkä tykkää Eppu Normaalista tai Leevi and the leavingsista?!? Musta ne on 2 parasta yhtyettä tämän maana päällä... Harmi vaan, kun Sungvist meni ja kuoli... Sydänkohtaukseen...<br />

<br />

Tänään on ollut tosikiva päivä, sain Julle Ankanpään mitallin, sähköpostiini tuli viesti että olen voittanut Kirjamessuilla jonkun Taktik -peli arvonan ja läksyäkin tuli vaan 2sivua äikkää ja 1sivu hissaa... Tosi vähän läksyä! : D

Ei läksyjä. Ja varmaankin tiedät että en yhtään tykää noista voin sanoa suoraan että vihaan noita kahta bändiä. Jee meil tuli tiistaina koiranpantu Sandy <333333

Vierailija

Af1 kirjoitti:Kivat jutut... käykö se että sataa lunta!!: DDDDD Jei!!!!

Höh, sataisipa täälläkin... Pääsit kuin pääsitkin tänään koneelle, Af... Onko se kumminkin sellasta sadetta että se jää vai ei maahan, siis sulaako heti...

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Sami-96 kirjoitti:

<br />

Höh, sataisipa täälläkin... Pääsit kuin pääsitkin tänään koneelle, Af... Onko se kumminkin sellasta sadetta että se jää vai ei maahan, siis sulaako heti...

Kohta 10cm lunta maassa, tupruttaa lisää jo kolmatta tuntia : )

Vierailija

Af1 kirjoitti:

Kohta 10cm lunta maassa, tupruttaa lisää jo kolmatta tuntia : )

Sepä kiva... : ) Täällä vain sataa vettä. Mutta tänään kivana asiana se, että viikonloppu alkoi...

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:

<br />

Höh, sataisipa täälläkin... Pääsit kuin pääsitkin tänään koneelle, Af... Onko se kumminkin sellasta sadetta että se jää vai ei maahan, siis sulaako heti...[/laina Niin haluaisin täännekkin lunta ja Sami nyt ruotsin sivuille

Vierailija

!kan_man! kirjoitti:

aamen1995 kirjoitti:VITSI&lt;br /&gt;<br />

&lt;p /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

-Miten läksyt sujuvat? isä kysyi pojaltaan.&lt;br /&gt;<br />

-Huonosti! Minun piti kirjoittaa sivulause, mutta sain siitä vain puolen sivun mittaisen!&lt;br /&gt;<br />

&lt;p /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

(Kuka piti vitsistä?)

Aika hyvä vaik en aluks älynny sitä. Ketkä tykkää siitä kun koulussa on uintia????? :D

munkin mielestä uinti on tosi kivaa, mä oon odottanu koko ala-asteen että mentäs joskus uimaan, ja nyt kun kutosella kerrankin oltais menty, niin mä olin tietty kipeä silloin. vähän harmitti. :´(

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Siru05 kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:

&lt;br /&gt;<br />

Niin haluaisin täännekkin lunta ja Sami nyt ruotsin sivuille

Juu, sami ruottalaisille.. ja kyllä se sinnekkin tulee, etelästä tuli tänne..

Vierailija

No, Yölitu on ihan menettelevä...

Ketkä tykkää Eppu Normaalista tai Leevi and the leavingsista?!? Musta ne on 2 parasta yhtyettä tämän maana päällä... Harmi vaan, kun Sungvist meni ja kuoli... Sydänkohtaukseen...

Tänään on ollut tosikiva päivä, sain Julle Ankanpään mitallin, sähköpostiini tuli viesti että olen voittanut Kirjamessuilla jonkun Taktik -peli arvonan ja läksyäkin tuli vaan 2sivua äikkää ja 1sivu hissaa... Tosi vähän läksyä! : D

Vierailija

Aleksi MacAnkkahullu 010898 kirjoitti:

Tapsa99 kirjoitti:Kyllä meillä joitakin Sonic-pelejä löytyy. En nyt muista nimejä. Nyt kysyn teiltä: Kenellä on Sudenpentujen käsikirjoja? Minulla on kaikki, paitsi se kokkauskirja.

Juu, kyllä löytyy käsikirjoja! Avaruuskäsikirja, kokkauskirja ja uusi tietovisakirja! PS: Entinen kuva sopi sinulle paremmin kuin tämä. Sama kuva oli trollilla, joka trollasi muutama kuukausi sitten. Hrr! En halua muistella! Aiheeseen: Kuunteletteko Dima Bilanin musiikkia?

Minulla löytyy sudenpentujen puuhakäsikirja, sisällä ja ulkona ja taivaalla tapahtuu...

Vierailija

Vince, Lohis, teitä ei ole näkynyt pitkään aikaan! Noin mahtavia tyyppejä kun olette, luulin jo että lopetitte täällä käymisen...

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Akuhullu97 kirjoitti:No, kysyn teiltä: Piirrättekö jotain muuta, kuin Aku Ankkaa? Jos piirrätte, niin mitä?

Kyllä! Harrastan kuvista, olen Helsingin kuvataidekuoulssa kymmenettä vuotta. Piirtelen ja maalailen vähän mitä sattuu, ankkoja, susia, jotain kummallisuuksia, joita ei voi selittää.. Ei mitään abstraktia kuitenkaan. Akvarellit ja muste yhdistettynä on ehkäpä suosikkityylini tehdä. Myös öljyväri on jees, viimeisimmät öljyvärimaalaukseni ovat Marilyn Mansoniin liittyvä pienikokoinen maalaus ja suurempi Tuonenjoen yli kulkevaa (vai melovaa vai mitähän se nyt olisi..) lautturia esittävä räpellys. Ankkoja väritän kyllä myös Photoshopilla, saa mukavan voimakkaat ja tasaiset värit. Galleriastahan voi näitä käydä kurkkimassa. Lisää tulee, jahka kerkiää.

Kivoja juttuja tällä hetkellä ovat halloween, karkit ja se, että minulla on pitkästä aikaa vapaa-aikaa. Ihanaa vain olla ja möllöttää, ilman koulun aiheuttamia stressi-ilmiöitä.

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:No, Yölitu on ihan menettelevä...<br />

<br />

Ketkä tykkää Eppu Normaalista tai Leevi and the leavingsista?!? Musta ne on 2 parasta yhtyettä tämän maana päällä... Harmi vaan, kun Sungvist meni ja kuoli... Sydänkohtaukseen...<br />

<br />

mä tykkään epusta vaikka emmä sitä hirveen usein kuuntele

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat