tykäätkö cheek räpärisrtä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

tietty

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

En tykkää siitä Cheekistä yhtään! Inhoan räppiä niin paljon kuin vain voi inhota. Räp ei ole edes musiikkia. Siinä vain puhutaan. En ymmärrä miten joku voi sanoa sitä musiikiksi.

Vierailija

Jos haluan kuunella räppiä, niin en ala kuuntelemaan mitään Elastinea tai Cheekiä, jotka tekevät muka "räppiä". Cheekin musa menee jopa välillä RnB:iin puolelle, kuten Elastisenkin. Cheekin laulutkin ovat huonoja. Räppi on minulle muutenkin vieras musiikkimuoto, mutta Cheek saa sen tuntemaan vieläkin typerämmäksi musiikiksi. Mutta kyllä voin ymmärtää, että jotkut räpistä tykkää ja Cheekistä.

Vierailija

todella huono keskustelu cheek on huono räppäri jos ite kuuntelet ni kannattais kuunnella mielummi 50 centtii seo edes kohtalainen jos et pidä edes siitä ni kuuntele gansta räppii

Vierailija

Joo! Cheek - side. Aivan mahtava biisi. Cheek - liekeissä Pikkasen urpo. Siis se on niin emmätiiä. Cheek - housut roikkuu<3 Ihana. Just aikas paras. :)

Vierailija

Jos kiltisti sanotaan niin vihaan suomi-rappia. Sitä ei voi edes mielestäni kutsua musiikiksi. Jokin 50 cent on ehkä siinä ja siinä, mutta sekään ei ole minun mielestäni hyvää musiikkia. Noh, tämä on minun mielipiteeni. Kyllähän varmaan monet pitävät siitä, mutta valitettavasti minä en.

Vierailija

En pidä yhtään rapistä, joten Cheek on mielestäni huono. Muutenkin rapissä on semmosta kapinallista henkeä?

Rosa4tehwin
Seuraa 
Liittynyt28.6.2008

Noh, räpistä en pidä ollenkaan, mutta vielä vähemmän suomiräpistä.

Eli, ei, en pidä tyypin "musiikista".

Tuo Leuka onkin tulossa tänbe päin keikalle joskus tammikuussa 0.o Pitääkin ottaa jo munia talteen mätänemään, että voi sitten mennää sinne keikalle niitä viskomaan :P

Noeeh, vois tulla sen posseilta vähän höykytystä, jos ton tekisin... xD

Mutte en kyllä tykkää yhtään.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat