onko ketään koskaan pelotanut?kuka piirtää pelottavia tarinoita?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

onko ketään teistä koskaan pelottanut kun on lukenut akkarii?Mua on joskus kun oon lukenut ja muut on olleet jo nukkumassa ja on tullut luettuu joku pelottava akkarii:(.Munn mielestä Rosa piirtää pelottavimpia:(

Sivut

Kommentit (20)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Rosa tai Barks. Ei minua varsinaisesti ole pelottanut ikinä.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Eipä ole koskaan pelottanut, mutta epäilen että joskus pienempänä on jotkut tarinat olleet pelottavia, minulle alettiin Akkaria 4-vuotiaana tilaamaan.

Eräs "pelottava" tarina oli taskarissa 249 tarina Kauhujen Kartano, no ei sekään niin pelottava ollut;)

Ps. Onnea Toropla, 500 viestiä rikki!

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Oon lukenu pelottavii tarinoita ja mun mielestä pelottavimmat on jotkut Mikki tarinat ja en nyt muista ketkä ne on piirtäny. Hrr...

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Minua ei ole pelottanut koskaan lukiessani sarjakuvia,mutta kun olen jo lukenut sen niin illalla on saattanut vähän pelottaa.

Vierailija

Siinä taskarin numerossa 310 se ensimmäinen tarina oli aika pelottava ja sitten kaksi muuta taskaria (Munaaja ja Munaajan paluu).

Nuo taskarit ovat kaikkein pelottavampia.

Vierailija

Oon joskus pienenpänä pelääny kun luin Koralli luolan kummituksen. Siin kohtaa pelotti ihan himona missä se sanoo: "Nyt on se yö".

Vierailija

En muista koskaan lukeneeni pelottavaa Don Rosa tarinaa. Pelottavimmat tarinat mitä olen eläessäni lukenut ovat Barksin Vanhan linnan salaisuus ja Koralliluolan kummitus. Niissä vasta on tunnelmaa.

Vierailija

Koralliluolan kummitus on ollut pelotttavimpia, mutta kerran pienenä luin niin pelottavan tarinan missä oli sellainen kummitus, että en saanut unta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat