Mikä on paras näkemäsi Disney animaatio/animaatiosarja?

Seuraa 
Liittynyt26.10.2008

Minun mielestä kaikki Disneyn tuotannot ovat yhtä hyviä.

Kommentit (15)

Vierailija

Ehkä sarja telkkarista on varmaan Akun tehdas koska siinä oli niitä vanhoja ja uusia Animaatioita Akusta ja kumppaneista. Elokuvista sanoisin Leijonakuningas koska tarina on myös koskettava että hauska.

Vierailija

Ehkä sarja telkkarista on varmaan Akun tehdas koska siinä oli niitä vanhoja ja uusia Animaatioita Akusta ja kumppaneista. Elokuvista sanoisin Leijonakuningas koska tarina on myös koskettava että hauska.

Olen aivan samaa mieltä. Kaikki tuotannot on kyllä mahtavia, mutta prinsessajutut ei hirveesti kiinnosta.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Paras on akun tehdas. Parhaaita jaksoja siinä ovat akun pommi, tai taavi ankan nerouden talo.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ne vanhat lyhytanimaatiot Akusta on todella hyviä ja hauskoja, niitä tulee aina katsottua dvd:ltä. Aristokatit on ihan ok, tosin vähän tasapaksu. Robin Hood on myös aika hauska ja vauhdikas. Kumpikaan ei kyllä voita "Dalmatialaisia" ja Viidakkokirjaa, jotka ovat miljoona kertaa parempia.

Vierailija

Lainaus:
Mikä on paras näkemäsi Disney animaatio/animaatiosarja?

McDuck-fani - 29.10.08 06:43 (ID 221418) Minun mielestä kaikki Disneyn tuotannot ovat yhtä hyviä.

niinpä

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat