Halloween

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ketkä ovat kierrelleet talosta taloon hakemassa karkkia?

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

No en todellakaan viiti kierrellä talosta taloon kerjäämässä, ku monet ei ees tajua ostaa mitää keppostelioille ja se on ämörikkäläisten hommaa.

Vierailija

Minä en ainakaan kierele sillä se kuuluu amerikkalaisiin tapoihin,mutta minulla on huomenna koulussa juhlat,jossa kokeillaan amerikkalaisia tapoja.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Donald-91 kirjoitti:Ketkä muuten aikoo katsoa tänään ja huomenna Manaaja-leffan?

Tallensin ja tulen tallentamaan molemmat DVD:lle. Katson vaikka seuraavana viikonloppuna, riippuu vähän, miten ehtii. Tänään tulee kaikille sopiva Tim Burtonin Corpse Bride, tallensin senkin. Olen nähnyt sen aiemminkin, mutten muista siitä oikein mitään. Ajattelin myös vuokrata The Nightmare Before Christmasin, mutta se jäi suunnitteluasteelle.

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

_wonderlust_ kirjoitti:

Donald-91 kirjoitti:Ketkä muuten aikoo katsoa tänään ja huomenna Manaaja-leffan?

<br />

Tallensin ja tulen tallentamaan molemmat DVD:lle. Katson vaikka seuraavana viikonloppuna, riippuu vähän, miten ehtii. Tänään tulee kaikille sopiva Tim Burtonin Corpse Bride, tallensin senkin. Olen nähnyt sen aiemminkin, mutten muista siitä oikein mitään. Ajattelin myös vuokrata The Nightmare Before Christmasin, mutta se jäi suunnitteluasteelle.

Corpse Bride on hyvä! Tykkään noista kaikista mistä puhuit..

Vierailija

Saataisihan se olla ihan kivaa kierrellä kaverin kanssa talosta taloon vampyyriksi ym. pueutuneena, mutta enpä taida kehdata :p Katsovat ihmiset kummissaan, että vähän vanha karkkienkerääjäksi : D Eikä täällä päin kai muutenkaan ole tapana nuo Karkki tai kepponen -kierrokset.

Tänään oli kyllä suunnitelmissa mennä porukalla kaverin Halloween-juhliin, ja katsoa siellä kauhuelokuvia ja tehdä kaikkea muuta, mutta kaveri joutuikin perumaan kutsut, kun pikkuveljelleen oli tulossa kavereita yökylään.

Koskaan ennen en ole Halloweenia erityisemmin viettänyt, enkä ilmeisesti vietä tänäkään vuonna.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Erinomaisen hyvää Halloweenia kaikille.:) :)

Mutta luulempa että se kiertely homma on ihan amerikkalaisten touhuja.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Se olisikin näky, kun kuusitoista vee hiippari lähtisi kerjäämään karkkeja:'D Voisi jäädä saalis laihaksi. Sen sijaan juhlistan halloweenia vetämällä itse ostamiani karkkeja napaani, paapersin nimittäin aiemmin päivällä hakemaan itselleni Kaatissäkin. Naminami. Ripustelin myös pari mukavaa koristetta, luurangon ja jonkun toisen örkin, roikkumaan katosta. Halloweenin kruunaa kuitenkin vasta Marilyn Mansonin This is Halloween, eli cover leffasta The Nightmare Before Christmas. On muuten ihana leffa, kannattaa katsoa, jos ei ole tuttu.

Vierailija

Halloweenin kruunaa kuitenkin vasta Marilyn Mansonin This is Halloween, eli cover leffasta The Nightmare Before Christmas. On muuten ihana leffa, kannattaa katsoa, jos ei ole tuttu.

Teimme tuosta kyseisestä kappaleesta luokkamme Halloween-esityksen. (Siihen kuului kyllä vain pelkät tytöt.) Ja nyt tuo soi päässä. Täytyy sanoa silti, että aika hyvä kappale. Esitysasumme oli tehty jätesäkeistä, sekä silmissä oli tummaa luomiväriä. Hiukset taas oli pöyhitty sotkuisiksi.

En kyllä aio mennä ovelta ovelle, enkä taida juhlistaa Halloweenia melkein millään tavalla. Paitsi, että - toivotan nyt kaikille täällä sivulla oikein hyvää Halloweenia.

Vierailija

antaa jenkkien hoitaa jenkkien hommat. taino voisha sitä iha läpäl käydä naapuris vähä karkkii hakee hehheh (mut en kyl aio pukeutuu) ;).

Vierailija

_Wonderlust_ kirjoitti:Halloweenin kruunaa kuitenkin vasta Marilyn Mansonin This is Halloween, eli cover leffasta The Nightmare Before Christmas. On muuten ihana leffa, kannattaa katsoa, jos ei ole tuttu.

On muuten ihan hauska laulu, jää heti soimaan päähän. Kaverini pitää myös Marilyn Mansonista niin näytti laulun.

Mutta enpä ajatellut mennä mihinkään. Kotona vain simssiä aion pelata :D Viime vuonna olin halloween bileissä, mutta en tänä vuonan oikeastaan jaksanut mennä. Eikä niitä oikeastaan ollutkaan.

Mutta hyvää Halloweenia nyt kuitenkin kaikille!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat