mitä pelikonsoleita kaverillasi on!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

mitä pelikonsoleita kaverillasi on! mun kaverilla on super paljo pelikonsoleita. mun kaverilla on ps3,ps2,ps1,xbox,xbox360,sega,nintendo ds,nintendo wii,gameboy bocket,gameboy color,cameboy sp,gameboy cba,psp,tietokone(3kpl) ym....... nillä on aivan supermegan paljon pelikonsoleita.nillä on tosi paljo rahaa!!!!

Kommentit (11)

Vierailija

Ei tarvitse olla rikas omistaakseen jotain. Minun perhe ei ole mikään miljönääri vaikka meiltäkin playstation 2 ja Xbox 360 ja 3 Ds (Minä ja minun kaksi siskoa omistaa) sekä tietokone löytyy kotoa.

Mutta minun kavereillani on:

-Playstation 3

-Playstation 2

-Playstation 1

-Gameboy

-Nintendo DS

-Nintendo wii

-PSP

-Tietokone (Pelaamista varten)

-Xbox 360

-Xbox

Eipä taida muita konsoleita olla.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Vai mitä KAVERILLA on? Johan, mikä keskustelu...:^)

(painotus)

Jaa, yhdellä on ps3, ps2, nintendo wii ym.

Yhdellä Xbox ym...:)

Itselläni ei ole minkäänlaista...

Vierailija

Lainaus:
RE:mitä pelikonsoleita kaverillasi on!

jonzkuaku - 30.10.08 03:36 (ID 221638)

Ei tarvitse olla rikas omistaakseen jotain. Minun perhe ei ole mikään miljönääri vaikka meiltäkin playstation 2 ja Xbox 360 ja 3 Ds (Minä ja minun kaksi siskoa omistaa) sekä tietokone löytyy kotoa.

Mutta minun kavereillani on:

-Playstation 3

-Playstation 2

-Playstation 1

-Gameboy

-Nintendo DS

-Nintendo wii

-PSP

-Tietokone (Pelaamista varten)

-Xbox 360

-Xbox

Eipä taida muita konsoleita olla.

Yhdellä kaverillani on kaikki paitsi PSP, Gameboy ja Nintendo DS.

Vierailija

Minulla on PS3, ja muiltakin (luokka)kavereiltani löytyy samainen konsoli. Ja meillä kaikilla on myöskin NHL 11, joka on ylivoimainen suosikkipelini. En luultavasti hanki mitään muuta peliä jouluun mennessä.

Anteeksi tynkä viesti.

Mr Roope Ankka

Vierailija

Kyllähän niitä löytyy, minäkun nyt muutenkin olen niin haka näissä konsoli asioissa, niin hyvinhän minä ne tiedänkin, no , kokeillaan!

En nyt rupea tässä nimeltä ketään mainitsemaan, mutta juu, kyllähän ainakin noita PS1, 2 ja 3 ainakin muutamilta löytyy, taitaa tuo kakkonen silti olla yleisin. Sitten muistaakseni pari taitaa omistaa PSP:n, niinkuin minäkin, ja se onkin sitten ainut konsolini, enkä muutenkaan löydä siihen laturia, mihin lienee mennyt, joten en voi edes pelata sillä. Sitten taitaa joillakin pojilla olla mitä X-boksjea olivatkaan, ja sitten muistaakseni joillakin on myös Nintendo ym. konsoleja, joita en edes tunne.

~ Viitta on voimaa

Vierailija

Hahahaha, että _kaverilla_? =D

Ehkei minulle tulisi ensimmäisenä mieleen kirjoittaa topiccia siitä että vertaillaan kaverin omaisuutta.

En oikeastaan edes paljoa tiedä kavereitteni pelikonsoleista, liikun seurassa joka ei liiemmin minkään pelaamista harrasta.

Sami-96

Vierailija

Lainaus:
mitä pelikonsoleita kaverillasi on!

gigabyte - 29.10.08 08:54 (ID 221517)

mitä pelikonsoleita kaverillasi on! mun kaverilla on super paljo pelikonsoleita. mun kaverilla on ps3,ps2,ps1,xbox,xbox360,sega,nintendo ds,nintendo wii,gameboy bocket,gameboy color,cameboy sp,gameboy cba,psp,tietokone(3kpl) ym....... nillä on aivan supermegan paljon pelikonsoleita.nillä on tosi paljo rahaa!!!!

Tai kaverisi on lellitty. Ihan miten vain.

Mun yhellä kamulla on pleikkari ja oma tietsikka, ja mun bestalla on kans oma kone mut se ei ikinä käytä sitä.

Ninnu :

Lainaus:
Tämä on kyllä aika turha topic, kun löytyy tämäkin:

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/13833/pelit/sivu/1

Jospa siis kaikki siirtyisivät sinne keskustelemaan, vaikkapa täsätäkin aiheesta? Kiitos.

Jaa, mä en tiennytkään, et oot mode...? :"""D

? Libel. Ei mikä tahansa sudenkorento!

Vierailija

Minun kavereillani on aika monella Xbox360, ja eräs kaverini aikoo veljensä kanssa säästää rahaa siihen samaan konsoliin. Ja yhdellä, joka oli ennen kaverini, muttei enään ole, on Playstation2.

Tämä on mielestäni vähän turha keskustelu.

Mastzy
Seuraa 
Liittynyt4.12.2009

Mun kaverilla on ps3 muita en tiedä.

Itselläni on nintendo wii. Ja tämä on todellakin turha keskustelu. Mitä tästä oikeastaan hyötyy?

Tai siis tässä ei ole mitään järkeä! Voihan toki siitä puhua mitä itsellään on, mutta onko siinä järkeä mitä KAVERILLA on?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat