Mitä teet ensimmäisenä...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

...Kun tulet Aku Ankan nettisivuille?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Minä kun olen sellaisen asetuksen koneeseen laitanut, että netti aukeaa suoraan tänne jo keskusteluihin. Kirjaudun sisään, ja katsastan millaisia aiheita täältä löytyy. Kiinnostavimmilta kuulostaviin vastaan ensimmäisenä. Sen jälkeen menen vilkaisemaan etusivun. Vastaan päivän kysymykseen, ja katson oisko uutta blogia. Sen jälkeen tulen taas keskusteluihin... : )

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:Minä kun olen sellaisen asetuksen koneeseen laitanut, että netti aukeaa suoraan tänne jo keskusteluihin. Kirjaudun sisään, ja katsastan millaisia aiheita täältä löytyy. Kiinnostavimmilta kuulostaviin vastaan ensimmäisenä. Sen jälkeen menen vilkaisemaan etusivun. Vastaan päivän kysymykseen, ja katson oisko uutta blogia. Sen jälkeen tulen taas keskusteluihin... : )

Samii<33 Come tuu ruotsin sivuille ja mulla on sama juttu kun sulla eli tuun ekaks tänne

Vierailija

Tietenkin kirjaudun ensin sisään ja sitten käyn katsomassa, olisiko mitään hyvää keskustelua johon voisi vastata.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Kirjaudun sisään, käyn kattoo onks tullu mitään kiinostavii uutisii ja sitte tuun tänne.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Käynnistän tietokoneen, menen nettiin, tulen tänne Akkarin sivuille (joskus Clup Penguinin tai Taitopelin sivuille), kirjaudun sisään, katson onko tullut uusia foorumeita ja alan kiroittamaan.

Vierailija

Tuun nettiin, tuun tänne Akkarin sivuille, katson etusivulta päivän uutisen ja vastaan päivän kyselyyn, katson onko toimituksen blogissa mitään uutta, kirjaudun ja tuun keskustelemaan Keskustelu alueelle.

Vierailija

Kirjaudun sisään -- Katson uutiset -- Vastaan päivän kysymykseen -- Menen keskusteluihin -- Kirjaudun ulos.

Vierailija

Kerron numero järjestyksessä: 1.Kun olen etusivulla, kirjaudun sisään. 2.Sen jälkeen tarkistan uusimman blogin tai uutisen (jos sellaisia on). 3.Sitten tulen tänne ja etsin kiinnostavimman aiheen ja alan kirjoittaa tai sitten menen Akupediaan tai jopa pelaamaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat