Jullen kunniamitalit jaettu!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

No niin, nyt ne sitten jaettiin, käykää vaikka katsomassa etusivulta.

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

Ai kappas... Näköjään jaettu. Ihan hyviin aikoihin ne jaettiinkin. Kaikki heistä ketkä saivat sen niin ansaitsivat sen ehdottomasti, mutta mielestäni pari muutakin olisi ansainnut sen. (Varmasti tulevat sen saamaan ajan mittaan.)

Aleksi MacAnkkahullu 010898 kirjoitti:MaD:lle (ei kommentteja)

Kiitos.

Vierailija

Vai että Sima... :^)

Kiitän kaikkia erittäin paljon, jotka onnittelevat minua.

Olen ollut siitä lähtien ihan sekaisin, kun kuulin Ankkarockilta että sain tuollaisen mitallin... Tosin sen ulkonäkö on ehkä jotain toisenlaista kuin odotin...

Onnittulut minultakin, kaikille mitallin saaneille!

Vierailija

Katsos, vielä kun Wondy ja Mary-Kate tänne kirjoittaisivat niin saataisiin aivan selvästi kaikki kuuluisuudet kerääntymään yksiin kansiin, tai ei nyt ihan kansiin vaan keskusteluun.

Vierailija

Niin, minun arvonimenä kun on: Alati Ahkera Ankisti, Wondyllä: Kaikkien Kynäniekkojen Kenraalitar, MaDilla: Satumaisen Sinnikäs Suurmestari, Akuhullulla: Armottoman Asiallinen Aktivisti ja MaryKatella: taiturimaisen Terävä Tulokas. : )

Vierailija

Huomasin. Oikein paljon onnea kaikille mitalin saaneille! Erityisesti Mary-Katelle, koska on niin uusi käyttäjä, ja nyt jo saa Jullen mitalin.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mr. A.A kirjoitti:Katsos, vielä kun Wondy ja Mary-Kate tänne kirjoittaisivat niin saataisiin aivan selvästi kaikki kuuluisuudet kerääntymään yksiin kansiin, tai ei nyt ihan kansiin vaan keskusteluun.

Noh, täällä ollaan! Kiitokset, lämpimät sellaiset, kaikille onnittelijoille^^ Vastavuoroisesti onnittelen muita mitalien saajia.

Mukava, kun toimitus oli perustellut valintansa ja poiminut eri perusteilla käyttäjiä mitalien saajiksi. (Käykää kurkkaamassa mitalistien profiilit, kaikilla on oma arvoniensäkin.) Määräkin oli oikein sopiva, harvinaisuus säilyy, mutta kovin harvalle jaettaessa taas olisi karsiutunut liikaa pois. Hyvä näin. Kiitokset ylläpito-toimitukselle, että näitte minussa potentiaalia^^

Ja niille, jotka kritisoivat prenikan ulkoasua: se ei ole tässä Se Juttu, vaan se kunnia.

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

_wonderlust_ kirjoitti:

Mr. A.A kirjoitti:Katsos, vielä kun Wondy ja Mary-Kate tänne kirjoittaisivat niin saataisiin aivan selvästi kaikki kuuluisuudet kerääntymään yksiin kansiin, tai ei nyt ihan kansiin vaan keskusteluun.

<br />

Noh, täällä ollaan! Kiitokset, lämpimät sellaiset, kaikille onnittelijoille^^

Onnea vaan.. :)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Onnea kaikille mitalit saaneille! Itse en harmi vain saanut, mutta olen iloinen wondyn, mac duckyn, akuhullu, samin ja mary-katen puolesta! ONNEA!

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

_wonderlust_ kirjoitti:

Mukava, kun toimitus oli perustellut valintansa ja poiminut eri perusteilla käyttäjiä mitalien saajiksi. (Käykää kurkkaamassa mitalistien profiilit, kaikilla on oma arvoniensäkin.) Määräkin oli oikein sopiva, harvinaisuus säilyy, mutta kovin harvalle jaettaessa taas olisi karsiutunut liikaa pois. Hyvä näin. Kiitokset ylläpito-toimitukselle, että näitte minussa potentiaalia^^

Joo, tosi hyvä että ne perusteli... En huomannutkaan arvonimiä... Sinulla on aika hieno... Entäs Mary-Katen... ; )

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Vain viisi sai mitalin yli 50 000:sta käyttäjästä eli tosi pieni osa. Tuntuu että valintoihin vaikutti vain muutaman viime kuukauden tapahtumat. Kaikkien joiden ajattelin saavan mitalin eivät sitä saaneet ja pari sai, joiden en uskonut sitä saavan.

Esimerkiksi _wonderlust_:in kaltaisia kirjoittajia on muutama muukin (Rosa4tehwin, Mikko M). Sami-96:n kaltaisia todella monet ja Mac Ducky sai ilmeisesti viestimäärän ansiosta mitalin. Akuhullu97 sai mitalin ansaitusti viestimäärän ja akuomaisuutensa takia. Mary-Kate oli loistava valinta, koska hän on erittäin ystävällinen ja mukava käyttäjä.

Muita, jotka mitalin olisivat mielestäni voineet saada:

adz (ystävällinen ja viettää paljon aikaa sivuilla), Ankka313 (sivujen ehkä suurin ankkakokoelma), Sheherezade (vaikka asuu ilmeisesti Saksassa, niin käy sivuilla kuitenkin aina joskus).

Onnea jokaiselle Julle Ankanpään kunniamitalin saaneelle.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

djduck kirjoitti:Onnea kaikille muille, paitsi Wonderlustille. Miksi Wonderin piti saada mitalli, miksi, oi miksi!?

:') Saanko kysyä, miksi minun ei olisi kuulunut saada sitä? Hassua, en edes muista "ärsyttäneeni" tyyppiä aiemmin..

Rosa4tehwin kirjoitti:Wondyhän nimenomaan on se, joka mitalin parhaiten ansaitsee (ei mitenkään loukkauksena muille, mutta niin se vain on). En edes keksi yhtään perustelua anaistsemista vastaan, vaikka normaalisti saan ideoita molempiin näkökulmiin.

Kiitos^^ Vau, edes Tehwin ei keksi mitään vastaansanomista >: P

Siitöä modeteoriastasi, olin sen kannalla itsekin, mutta näinpä ei sitten käynyt. Tosin, kun luin perustelut, huomasin miksei. Valintaperusteet kun poikkesivat jokaisen kohdalla niin paljon. Modeja odottelemme siis yhä. Sitten sinutkin pitäisi viimeistään saada mukaan! Nimittäin on ihme, jos et pääse niihin piireihin mukaan..

Rosa4tehwin
Seuraa 
Liittynyt28.6.2008

_wonderlust_ kirjoitti:

Kiitos^^ Vau, edes Tehwin ei keksi mitään vastaansanomista >: P

Yarrr... I smell sarcasm!!! xD

Siitä modeteoriastasi, olin sen kannalla itsekin, mutta näinpä ei sitten käynyt. Tosin, kun luin perustelut, huomasin miksei. Valintaperusteet kun poikkesivat jokaisen kohdalla niin paljon. Modeja odottelemme siis yhä. Sitten sinutkin pitäisi viimeistään saada mukaan! Nimittäin on ihme, jos et pääse niihin piireihin mukaan..

Eläs nyt rupea liikoja odotuksia lykkäämään. Tässähän ihan vaivaantuu : P

Ja sitten ilmeisesti tuon moderointityökalun koodaus on niin hidasta, että modeja joutuu odottamaan vielä pitkäänkin 0.o Oli kyllä vaan muuten niin loogista, että tuo mitali olisi ollut modejen tunnus... :/ Mutta ei ne näköjään salaliittoteoriat aina osu kohilleen..

Onnittelinkin jo jossain topicissa mitalin saajia (kiva kiva, kun en enää muista missä xDDDD), mutta onneksi olkoon vielä kaikille! (Tämä tekee viestistä edes vähän aiheeseen liityvän : D)

Vierailija

Ihan oikeille tyypeille kyllä meni. Onnea Wondyli, MaD, Sami, Akuhullu97, Mary! Olen todella tyytyväinen toimituksen valintoihin. Kaikille oikein paljon onnea mitaleista. :D

Vierailija

Onnea kaikille eli wonderille, MaD, Sami-96, Akuhullu ja Mary-Kate! Te todella sen olette ansainneet!!! Olen iloinen teidän puolesta!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat