Kenellä on Aku Ankan aikakone 8. Luola-ankkojen aika?

Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Niin, eli otsikossa lukee kysymys. Eilen aamulla isäni lähti työmatkalle, ja tuli illalla takaisin, niin se toi tuliaiseksi Aku Ankan aikakone 8 Luola-ankkojen aika, ja herkkuja... Niin! Eli minulla on Aku Ankan aikakone 8 Luola-ankkojen aika.

Kommentit (13)

Vierailija

Mr. A.A kirjoitti:Saan sen lähiviikkoina sillä minä voitin sen viime viikon-vieras kilpailussa (viikko 43).

Onnea! Minulla ei uusinta Aikakonetta ole.

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Itse en sitä omista sillä en ole nähnyt missään kaupassa vielä. Kymppärillä se ehkä on, mutta itselläni ei ole rahaa. Kinuan vanhemmiltani jos he kustantaisivat sen..

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Akuhullu97 kirjoitti:

Akuhullu97 kirjoitti:En ole ostanut... Kammoan kauppojen korkeita hintoja, divareihin se vielä ei ole eksynyt...:D

No, eksyihän se vihdoin divareihin! Ostin sen tänään siis divarista hintaan 2,5€, onneksi sain tingittyä 3€:n hinnasta 50 snt. pois...:D

Miten voi noin halvalla saada? Kuka ostaa kalliilla ja myy sitten heti pois halvalla?

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Akuhullu97 kirjoitti:En ole ostanut... Kammoan kauppojen korkeita hintoja, divareihin se vielä ei ole eksynyt...:D

No, eksyihän se vihdoin divareihin! Ostin sen tänään siis divarista hintaan 2,5€, onneksi sain tingittyä 3€:n hinnasta 50 snt. pois...:D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat