Sisarrakkautta......

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin,että jos teillä on sisaria, tappeletteko te koskaan vai oletteko niin rakkaita toisillenne että ette tekisi toisillenne mitään pahaa.

Kommentit (15)

Vierailija

Melkeinpä päivittäin tulee kinasteltua ja ärjyttyä isosiskon kanssa. Se on pikkutarkka nipottaja joka valittaa kaikesta. Usein tullaan kuitenkin myös ihan hyvin juttuun. Toisen siskon kanssa ei hirveästi riitaa tule, joskus vain jotain pientä väittelyä. Ja sitten on vielä 2 isoveljeä, asuvat jo muualla, 170km päässä niin eipä heidän kanssaan tule tapeltua.

Riitely on kuitenkin onneksi lähes aina vain sanallista, että emme sentään toistemme kimppuun käy. ; )

Vierailija

Mul on isoveli jonka kanssa tulee yleensä vinoiltua kaikista jutusta. tulee enemmän sanaharkkaa ku tappeluja. onneks

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kyllä veljen kanssa tulee välillä vähän tapeltua, vaan ei hätiä mitiä! Pienimuotoinen nahistelu on varmaankin enemmän tervettä, kuin epäluonnollista...;):D (heh)

Vierailija

I Hate my sisters!! Tappellaan välillä ja he uhkasivat jos kerrankin vielä tappelen heitä vastaan he repivät minun uusimman Akkarin. Että tämmöstä....... :D

Vierailija

No, nahistelua ja kinastelua tulee ja eritäin useastikkin... ; ) Tapeltuakin tulee, mutta se menee sitten ohi. Sitten ollaan sovussa, ja pian taas koko homma uudestaan... ; )

Vierailija

Joo, ehkä vain ihan hiukan tapellaan.. Eilenkin rakas isoveljeni taippasi käteni yhteen ja alkoi piirtää yhteen tarinavihkiini kuulakärkikynällä. Hän on myös tönäissyt mut alas pari rappusta, keittiöstä olohuoneeseen. Lensin päin pöytää ja tuoleja ja pari kaatui päälleni. Hän myös välillä potkii, rutistaa, yrittää hukuttaa mut mummin ja ukin mökille.. No niin, hän siis painaa mut veden alle kun olen sukeltamassa, menee seisomaan päälleni eikä päästä pois. Kun happi alkaa loppua rimpuilen niin paljon, että pääsen ylös. Pari kertaa vettä on tullut nielaistua. Ja joudun aina huutamaan hänelle, koksa huoneessani ei ole ovea joten hän vain kävelee sisään.

~Akkari11 koukussa Nightwishiin

Vierailija

Minulla on kaksi isoveljeä, joista kumpikaan ei asu enää kotona. Toisen kanssa sanaharkkaa tulee useammin. Välillä "tapellaan" eli siis minä yritän lyödä, potkia tai nipistää, mutta veli panee hanttiin työntämällä mut pois. Veljellä on nääs voimaa "hiukan" enemmän. Yleensä myös huudan että kuinka tyhmä se on ja sellasta. Ei ole nuorempia sisaruksia, joten niitten kanssa ei tule tapeltua.

-Evenen

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat