The Lord Of The Rings (Taru Sormusten Herrasta)

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ootko katsonut The Lord Of The Rings Elokuvia. Mielestäni ne ovat mahtavia. Taru Sormusten Herrasta: Sormuksen Ritarit, oli aika hyvä elokuva. Kuninkaan paluukin oli ihan hyvä, mutta parhaiten mieleen kuitenkin jäi kakkososa Kaksi Tornia.

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

joo, olen katsonut ne kaikki ja mahtavia olivat! se tausta äänen basso oli niin sydäntä sykähdyttävä ;D en nyt äkkiseltään osaa sanoa mikä niistä olisi paras... :)

Vierailija

Olen lukenut Taru Sormusten Herrasta trilogian viisi kertaa. En kyllä varmaankaan ikinä kyllästy niihin! LOTRit ovat lempikirjojani:D Omistan kaikki kolme elokuvaa, ja viimeksi tänään katsoin Sormuksen Ritarit-elokuvan. Hoo! On se vain niin hauska kohta, kun rakkaat hobittimme vierivät mäkeä alas! Parasta kirjaa, tai elokuvaa en osaa sanoa, kaikki ovat niin mahtavia. Myös muu Tolkienin tuotanto on itselleni tuttua. Omistan LOTRien lisäksi Silmarillionin ja Hobitin. Silmarillion on erittäin, erittäin laaja teos, jossa on henkilöitä ja paikkoja riittävästi. Täytyy muistaa kuka oli kenenkin sukulainen jne... Omistan myös PS2:delle kaikki kolme LOTR-peliä. Lisäksi, omistan Kuninkaan Paluu elokuvan soundtrackin, oi että niissä on mahtavat musiikit! Taru Sormusten Herrasta hulluuteni kuvastuu myös sillä, että osaan haltiakirjaimet (löytyvät liitteenä) ulkoa. Viime vuonna 6-luokalla tein esitelmän LOTRista, englanniksi. Luokkalaiseni olivat aivan pihalla Klonkuista ja Faramireistä;) Lempihahmojani ovat kaikki Gandalfista Sauroniin ja Frodosta Gimliin, eritoten Gimlistä pidän.

"Tuo lasketaan yhdeksi!"

Piirrän myös usein LOTRiin liittyviä kuvia, ja nimimerkkini täällä on Frodo95.

Ostin LOTR-elokuvat Huuto.netistä ja nimimerkkini oli sama, Frodo95.

Itseäni voisi kutsua LOTRholistiksi tai Tolkienistiksi...

The Lord Of The Rings Rules!:)

Vierailija

Taru Sormusten Herrasta on mahtava kirja- ja elokuvasarja. Olen lukenut niiden lisäksi Hobitin ja Silmarillionin. Odotan innolla sitä Hobitti-elokuvaa.

Vierailija

Kaikki lukenu ja kattonu myös Extended Editionit. Myös Silmarillion on tullu luettua ja Hobitti myös luen tällä hetkellä Keskeneräisten Tarujen Kirjaa. ja alotan Silmarillionin sen jälkeen.

Vierailija

Meillä on ne kaikki!

Ne on tosi hyviä. Meillä on 3 peliikin niistä. Playstation 2 ja tietsikalle.

Hyviä peleinäkin. Mun lempihahmot on varmaan; Gandalf, Merri, Pippin, se kääpiö, aragorn, legolas ja Bolbo.

Tolkien on muuten tehnyt ennen Taru sormusten Herrasta kirjoja erillisen kirja "Hobitti eli sinne ja takaisin". Se kertoo Bilbosta ja mien Bilbo löysi sen sormuksen ja miten se auttoi kääpiöitä valtaamaan "Yksinäisen vuoren" jonka lohikäärme Smaug oli niiltä anastanut.

Kannattaa lukee loistavan kirja. Meillä on se ja samassa kirjassa kaikki kolme Taru sormusten Herrasta!

Vierailija

Taru sormusten herrasta on kyllä kiitettävän vaikuttava sekä vaikuttavan kiitettävä elokuvasarja. Tuskin maltan odottaa Hobitti-elokuvia!

Lempihahmoni? No, vastaan Saruman. Onhan Christopher Lee muutenkin lempinäyttelijöitäni. Mutta Puuparta ja Legolaskin menettelevät.

Vaikuttavimpana kohtauksena pidän Kahden tornin 'Last march of the ents' (kohtaus, jossa entit vaeltavat Rautapihaan käydäkseen taisteluun Sarumania vastaan)

Vierailija

taru sormusten herrasta on ihana!!!!!!!!!!

mul on kaikki leffat, mut ei kirjoja. oon kyl lukenu ne, samoin ku hobitin ja silmarillionin. oon aikeissa lainata keskeneräisten tarujen kirjan, en oo viel ehtiny. mun suosikkihahmot on legolas ja arwen.:D ootteko pelannu taru sormusten herrasta- lautapeliä? se on ihan mahtava!!

ja kannattaa mennä youtubeen (www.youtube.com) ja laittaa hakusanaks hobbit rap, ja klikata sellasta, missä lukee The hobbit rap- thei´r takeing the hobbits to isengard. se on tosi hauska!!

Vierailija

Joo, olen kuullut tuon Legolalurituksen. On se hyvin miksattu kyllä, pakko myöntää. Ja toinen vastaavanlainen on nimeltään Mashed Taters. Se ei ole yhtä hyvä, mutta kuulemisen arvoinen kuitenkin. Siinä Sam kertoo Klonkulle "potuista".

Vierailija

Jep,minulla on omana DVD:nä 1.Sormuksen ritarit,2.Kaksi tornia, ja lopuksi kolmas.Ne ovat tosi hyviä!!!!!!!!!!!!!!!!Muistathan henkilöt.

Vierailija

Mä oon nähny kaikki lord of the rings leffat ja omistan ekan sormuksen ritarit leffan.Meillä on myös kirja jossa on kaikki osat.Mulla on myös play station 2:selle lord of the rings 3 kuninkaan paluu.

Vierailija

Se on vain todella hyvä elokuvasarja. Taistelukohtaukset ovat sykähdyttävän jänniä ja jopa pelottavaia. Parhaiten jäi mieleen, kun kolmososassa taisteltiin siellä missä lie. Ja jäi kyllä ihan koko sarjakin hyvin mieleen.

Vierailija

TSH on paras elokuva mitä olen tähän mennessä nähnyt. Minulla on ne kaikki. Hobitin olen lukenut, siitähän ilmestyy elokuvakin. Ainoita elokuvia jolle voin antaa 5 tähteä.

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Lainaus:
Re: Re: The Lord Of The Rings (Taru Sormusten Herrasta)

Frodo95 - 31.12.10 01:20 (ID 684866) Olen lukenut Taru Sormusten Herrasta trilogian viisi kertaa. En kyllä varmaankaan ikinä kyllästy niihin! LOTRit ovat lempikirjojani Omistan kaikki kolme elokuvaa, ja viimeksi tänään katsoin Sormuksen Ritarit-elokuvan. Hoo! On se vain niin hauska kohta, kun rakkaat hobittimme vierivät mäkeä alas! Parasta kirjaa, tai elokuvaa en osaa sanoa, kaikki ovat niin mahtavia. Myös muu Tolkienin tuotanto on itselleni tuttua. Omistan LOTRien lisäksi Silmarillionin ja Hobitin. Silmarillion on erittäin, erittäin laaja teos, jossa on henkilöitä ja paikkoja riittävästi. Täytyy muistaa kuka oli kenenkin sukulainen jne... Omistan myös PS2elle kaikki kolme LOTR-peliä. Lisäksi, omistan Kuninkaan Paluu elokuvan soundtrackin, oi että niissä on mahtavat musiikit! Taru Sormusten Herrasta hulluuteni kuvastuu myös sillä, että osaan haltiakirjaimet (löytyvät liitteenä) ulkoa. Viime vuonna 6-luokalla tein esitelmän LOTRista, englanniksi. Luokkalaiseni olivat aivan pihalla Klonkuista ja Faramireistä Lempihahmojani ovat kaikki Gandalfista Sauroniin ja Frodosta Gimliin, eritoten Gimlistä pidän.

"Tuo lasketaan yhdeksi!"

Piirrän myös usein LOTRiin liittyviä kuvia, ja nimimerkkini täällä on Frodo95.

Ostin LOTR-elokuvat Huuto.netistä ja nimimerkkini oli sama, Frodo95.

Itseäni voisi kutsua LOTRholistiksi tai Tolkienistiksi...

The Lord Of The Rings Rules!

Siis voiko paremmin sanoin kuvata minua! Olen kattonut kaikki leffat ja lukenut kirjat silmarillionia lukuun ottamatta. Hobitti- elokuvia en malta odottaa! 5 tähteä kirjoille sekä elokuville! Olen ihan friikki!

-VH

//. joo, katoin tuon samin potato- jutun! Mahtava!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat