Harry Potter

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kuka on lukenut niitä kirjoja tai katsonut niitä elokuvia. Omistamme kaikki Potter- DVD:t ja parhain oli varmaankin Viisasten Kivi tai Feeniksin Kilta. Kirjoista parhain taas oli Viisasten kivi.

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

wierii kirjoitti:

wierii kirjoitti:Minusta kirjoista paras on Kuoleman Varjelukset ja elokuvista Liekehtivä pikari.

Omat lempihahmoni ovat Sirius Musta ja kotitonttu Dobby. Leffat ovat paljon huonompia kuin kirjat ja huononevat koko ajan. Katsotaan nyt mitä saadaan aikaan Puoliverisen Prinssin leffaversiossa.

Lempihahmoni ovat samat, paitsi lisätään vielä Hermione. Toivotaan että Puoliverinen Prinssi - leffa ylittää aikaisemmat leffat, jotka eivät kuulu leffamaailman parhaimmistoon. kyllä niitä silti jaksaa katsoa. Omistan kaikki kirjat ja Salaisuuksien kammio - elokuvan, mutta en ole nähnyt ykkösleffaa.

Vierailija

ouppi kirjoitti:Paras hahmo on (tai itse asiassa oli) professori Dumbledore.

Siis tarkotatko et niinku se hahko ei enää esiinny leffoissa vai et tykkäät jostain muusta hahmosta enemmän (sori jos on tyhmä kysymys oon vaan niin utelias)

Vierailija

Oon katsonu kaikki ilmestyneet filmit, mutta kirjoja olen lukenut vain kaksi. Ihan Ok tasoa kaikki leffat, kirjat oli parempia.

Vierailija

Olen lukenut kaikki Potterit (paitsi uusimman) vähintään kolme kertaa. Elokuvat olen myös nähnyt monesti, olen käynyt katsomassa kaikki elokuvissa.

Vierailija

Olen lukenut kaikki Potterit ja kirjat lukeutuvat ehdottomasti parhaimpiin lukemiini! Filmitkin olen nähnyt useaan kertaan mutta ne ovat huonoa tasoa verrattuna kirjoihin. Lemppari osat ovat: Kuoleman varjelukset (Dödsrelikerna, luin sen ruotsiksi nääs ennen kuin suomenkielinen ilmestyikään :'P ), Liekehtivä Pikari, Viisasten Kivi, Azkabanin vanki, Puoliverinen prinssi, Salaisuuksien kammio siinä järjestyksessä. Parhaat "tyypit" ovat George ja Freddy Weasley, Dumbledore, Ron, Sirius Musta, Dobby ja Kalkaros.

Vierailija

Minäkin olen lukenut kaikki Potterit (uusin mukaan lukien) vähintään 3 kertaa. Mahtava kirjasarja ei voi muuta sanoa.

Vierailija

Harry Potter on tosi hyvä. Omistan kaikki tähän asti ilmestyneet elokuvat. Ja kaikki kirjat. Sitten minulla on yksi juliste ja yksi tosi korkea yli 2 metrinen juliste(?)se on leveydeltään yli metrin, se mainostaa Harry Potter ja Feeniksin kilta elokuvaa. Kirjoista paras on ehkä Kuoleman varjelukset tai Liekehtivä pikari tai... kaikki kirjat ovat yhtä hyviä, en osaa sanoa parasta. J.K. Rowling kirjoittaa tosi hyvin ne Harry Potter kirjat. Elokuvista paras on ehkä Liekehtivä pikari.

Vierailija

Minulla on kaikki kirjat ja leffat. Muutama kirjoista on myös englanninkielellä, mutta en ole lukenut niistä kuin viimeisen osan. Sen luin ennenkuin se ilmestyi suomeksi. Leffat olen kaikki nähnyt pariin kertaan ja osan kirjoista olen lukenut muutaman kerran.

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Olen katsonut kaikki paitsi.. ne kaks uusinta xD Siis Viisasten kivi, Salaisuuksien kammio, Liekehtivä pikari, "Azkabanin" vanki ja muut olen lukenut/kattonut, DVD:nä on kaikki paitsi Feeniksin kilta ilmestyneistä, liekehtivä pikari ja muut kirjoina kans.. oon kauhee fani, paras hahmo on Sirius Black..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat