Janet Gilbert

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

oma lempi on lempisarjani on ehkä Minä Hirviö.

Kommentit (13)

Vierailija

djlordi kirjoitti:En muista minäkään, ei mikään ainakaan loistava tarina ole.

Totta, mikään niistä ei ole tarpeeksi hyvä jäädäkseen mieleen pidemmäksi aikaa.

Vierailija

Mulla ei nyt tuu mieleen sen tarinoita, mutta olen aika varmasti lukenut hänen tarinoitaan jostain julkaisusta.

Vierailija

Janet Gilbertin käsikirjoittamat Vicar-tarinat ovat minusta parhaimpia, vaikka en muista nyt tällä hetkellä mitään yksittäistä tarinaa.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ihan kivoja tarinoita ne kyllä ovat, ainoa juttu on, etten niin paljoa muista niitä. Sellainen hämärä muistikuva on, että Roope-setä Kultaiset vuodet-albumin viimeinen tarina olisi Janet Gilbertin... Heh, omituista.:D Täytyykin mennä katsomaan...:)

Vierailija

djlordi kirjoitti:En muista minäkään, ei mikään ainakaan loistava tarina ole.

Samaa mieltä. Minustakaan mikään niistä ei nyt ylitse muiden kohoa.

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Gilbert on huonoimpia, ellei jopa huonoin nykykäsikirjoittaja. Tarinoissa ei tapahdu tarpeeksi. On vain yksi tapahtumapaikka ja tapahtuma jota seurataan yleensä 10 sivua. Kuten Akkarissa 40/214. Siinä vain lenneltiin niiden vedensyöksijöiden kanssa. Ennen Gilbert teki parempia tarinoita. Onneksi hänen tarinoitaan piirtää yleensä joku nykypäivän parhaimmistoon kuuluvat piirtäjät. Se nostaa hänen tarinoidensa arvosanaa. Janet Gilbertille arvosanaksi kuitenkin 6+

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Lubu7
Seuraa 
Liittynyt26.10.2011
Deekymppi

Gilbert on huonoimpia, ellei jopa huonoin nykykäsikirjoittaja. Tarinoissa ei tapahdu tarpeeksi. On vain yksi tapahtumapaikka ja tapahtuma jota seurataan yleensä 10 sivua. Kuten Akkarissa 40/214. Siinä vain lenneltiin niiden vedensyöksijöiden kanssa. Ennen Gilbert teki parempia tarinoita. Onneksi hänen tarinoitaan piirtää yleensä joku nykypäivän parhaimmistoon kuuluvat piirtäjät. Se nostaa hänen tarinoidensa arvosanaa. Janet Gilbertille arvosanaksi kuitenkin 6+

Täysin samaa mieltä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat