Kuka on mielestäsi paras keskustelujen aloittaja?

Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Niin eli kysymys lukee otsikossa. Mielestäni Akuhullu97, vaikka se ei teekkään kovin monesti keskusteluja.

Sivut

Kommentit (60)

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

djduck kirjoitti:Olen samoilla linjoilla, kuin muut, mutta paras on... Hmm. Tuota paras on Ankkarock. Kyllä. Ankkarock on paras. Ankkarock keksi (en ole varma keksikö) sen Hauska leikki - ja Keksikää bändi keskustelut. Pikkurottuska. Emme ole nähneet sinun topiccejasi, joten emme voi tietää, ovatko keskustelujesi laadut 10 vai 1. Kaikki vastasivat Sami, Salwer ja MaD, kuten jo arvasinkin. Kaikki ovat kyllä hyviä, mutta TOP-5 keskustelun aloittajat listani, voisi olla tämmöinen:<br />

1.Ankkarock<br />

2.Salwer1st/<br />

3.Tapsa99<br />

4.Otto Ankka-94<br />

5.Mac Ducky<br />

Tuommoinen listani olisi, jos semmoista olisi kysytty. Oletteko huomanneet sen, että Mac Ducky on lopettanut ahkerasti kirjoittamisen, ja jäänyt listalla toiselle sijalle (siis Aktiivisimmat käyttäjät-listalla).

Kiitos 3 sijasta, Djduck!

Vierailija

Olen samoilla linjoilla, kuin muut, mutta paras on... Hmm. Tuota paras on Ankkarock. Kyllä. Ankkarock on paras. Ankkarock keksi (en ole varma keksikö) sen Hauska leikki - ja Keksikää bändi keskustelut. Pikkurottuska. Emme ole nähneet sinun topiccejasi, joten emme voi tietää, ovatko keskustelujesi laadut 10 vai 1. Kaikki vastasivat Sami, Salwer ja MaD, kuten jo arvasinkin. Kaikki ovat kyllä hyviä, mutta TOP-5 keskustelun aloittajat listani, voisi olla tämmöinen:

1.Ankkarock

2.Salwer1st/

3.Tapsa99

4.Otto Ankka-94

5.Mac Ducky

Tuommoinen listani olisi, jos semmoista olisi kysytty. Oletteko huomanneet sen, että Mac Ducky on lopettanut ahkerasti kirjoittamisen, ja jäänyt listalla toiselle sijalle (siis Aktiivisimmat käyttäjät-listalla).

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Pöh. Aina, kun tulen mäkät.. keskustelemaan, Tehwin on siellä jo! Tyypillistä ; ) Mutta ei anneta sen häiritä, tulen komppaamaan.

Kuten Tehwin ehtikin jo sanoa, "otsikko kertoo kaiken" on jo osoitus siitä, että topicin olisi voinut jättää tekemättä. Samoin otsikon pituuden ei tule olla +100 merkkiä. Eihän kirjan nimenkään ole tarkoitus esitellä koko juonta!

Ensimmäisestä viestistä tulisi vasta ilmetä kupletin juoni, selvästi, kattavasti ja mielellään ideoita heitellen. Silti topicissa ei tarvitse puhua vain siitä, jotka aloittaja on aloitusviestiinsä laittanut, vaan kaikesta, jotka aiheeseen sopivat. Oma vastaus olisi myös hyvä pistää aloitusviestiin, ellei se ole tässä tapauksessa jo "liian pitkä". Annan esimerkin pahimmasta tavasta aloittaa uusi topic:

-"mitä mieltä ootte jutusta xx onko teilä sitä ja jos on niin paljon se makso ja mistä ostitte sen?????????"

-otsikko kertoo kaiken

-nii mun mielest sen on iha kiva makso kolme egee ja ostin tuolt kaupast

Ei näin. Ylipitkä ja huono otsikko, ensimmäisen viestin "otsikko kertoo kaiken" ja aloittaja vastaa itse ensimmäisenä, eikä suinkaan aloitusviestissä.

Rosa4tehwin kirjoitti:Jos haluamme AA:n foorumia puhdistaa, niin eritoten topiccien tekoa pitäisi miettiä tarkemmin ja ehkä jopa rajoittaa. En pistäisi yhtään pahakseni topicfiltteriä, jossa ylläpito tarkistaisi kaikki uudet topicit ennen niiden julkaisua.

Nimenomaan. Nykyisen ongelman yksi suurimmista (ellei suurin) aiheuttajista on topiccien valtava määrä, huono taso ja määrän jatkuva kasvaminen. Topiccien rajoituksen voisin antaa myös modejen tehtäväksi.

Rosa4tehwin kirjoitti:Hyvä topic-esimerkki on muuten tuo Wondin musatopic, jonka taidankin nostella kohta takaisin pinnalle, että saatte loistoesimerkin ja hyvä keskutelu jatkuu.

Olen otettu^^ Yleensäkin suosittelen laajoja aiheita topicceihin. Ei tarvitse olla Einstein tajutakseen, että Don Rosasta riittää enemmän puhuttavaa kuin tyypin yksittäisestä nimmarointitapahtumasta Helsingissä.

En nimeä ketään erikseen, sillä mielestäni sivuilla ei ole ketään yksittäistä loistavaa topicintekijää. Sen sijaan joku saattaa vahingossa putkauttaa kaiken muun roskan seassa yhden toimivan topicin. Tosin on niitäkin, jotka ovat tehneet vain pari topiccia, jotka ovat hyviä. Kyllä te nyt tiedätte ja näette, millainen topic on hyvä, ja kuka niitä tekee. Toivottavasti.

Vierailija

Onhan täällä niitä aika paljon. Ankkarock kuitenkin on varmaan paras koska se on keksinyt tuon superkivan leikin! PS. Minä kuulun sivujen surkeimpiin.

Vierailija

Pikkurotuska, on hyvä olla vaatimaton (aina välillä). Mutta myös itseään pitää kunnioittaa, kunhan ei mennä ihan äärettömyyksiin. Minä en ole sinun topicceja nähnyt, ja luulen ettei kovin moni muukaan. Niin varmaan sen takia sinua ei mainita - kun emme tiedä topicciesi laatua.

Vierailija

No niitä on monia, mutta ainakin nämä hemmot tekevät hyviä ja mielenkiintoisia topicceja:

Akuhullu: Tekee erittäin hyviä ankka-aiheisia keskusteluita, huomaa, että on oikeasti akuhullu:D Myös mahtavia tietokilpailuja tekee hän... (Oi, kuinka runnollista!)

Sami: Jännittäviä ja omaperäisiä keskusteluita, yleensä myös saavuttaneet suuren suosion, esim. Millaiseksi kuvittelet-topiccit.

Salwer: Myös hyviä oivalluksia, ja ankkoihin liittyviä topicceja

Ankkarock: Omaperäisimmät keskustelut, samat perustelut kuin Samillakin.

Muita hyviä topiccien rustaajia ovat esimerkiksi: Otto Ankka-94, Ankka313, djlordi ja Adz, kuten myös monet muut.

Kiitokset vielä minut maininneille:)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat