Tuleeko koskaan Barksin tai Don Rosan veroista ankapirtäjää?

Seuraa 
Liittynyt26.10.2008

Osaatteko veikata tuleeko sellaista??? Itse luulisin, että sellainen voi vielä tulla.:):):)

Sivut

Kommentit (51)

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:No, luulen, että Rosan kaltaisia vielä tulee, mutta Barks on melkeinpä omaa luokkaansa. Katsotaan...

Samaa mieltä. Katsotaan katsotaan... Mutta kyllä siihen voi mennä vielä melkoisen paljon aikaa.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No tähän sopisi vastata mielestäni kuten siinä yhdessä laulussakin sanotaan; "Harva meistä on rautaa, moni taipua saa..." ja näin sen takia että vain harva piirtäjistä on "rautaa" eli niin hyvä piirtämään kuin Don Rosa tai Carl Barks.

Ja toiseksi, moni on sitten vähän huonompia piirtäjiä kuin Rosa ja Barks. Eli lyhyesti sanottuna vastaan että ei ainakaan ihan heti aivan heidän veroisiaan tule.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

Tietenkin Rosan veroinen voisi tulla, mutta sekään ei ole kauhean todennäköistä. Olisihan se ihan hauskaa jos tulisi yhtä tarkka, mutta luulenpa ettei lähiaikoina tule. :D

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Tämä on periaatteessa mielipidekysymys. Itse uskon että on jo olemassakin. Piirtäjiä tulee kokoajan lisää, ja joku heistä saattaa hyvin olla taitava ankkataiteilija..

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Karhukelmi kirjoitti:Sellainen on jo tullut nimittäin Giorgio Cavazzano, jonka piirrokset hivelevät silmää, ovat lennokkaita ja hyvin hallittuja.

Tuo on täysin totta, meinasin kokonaan uonhtaa hänet. Nuo mainitsemasi seikat tekevät hänestä yhden alan parhaista. Mä tykkään juuri hänen tyylistään aika paljon.

Casty on myös aika taitava, ei ehkä yhtä kuin Cavazzano. Ensinnäkin hänen piirrosjälkensä on selkeää ja tarkkaa. Tyyli on myös joiden hahmojen suhteen vähän hassu. Esimerkiksi Eka Vekara näyttää hieman erilaiselta kuin muilla piirtäjillä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat