Kuka keksi...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

...Tupun, Hupun ja Lupun? Haluan tällä nähdä, kuinka moni tietää kuka oikesti keksi heidät, sillä musta tuntuu että aika monella on aika pahoja aukkoja ankka sivistyksessä. (Ei millään pahalla)

Kisa alkakoon.

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Ja ne jotka tietää, älkää pliis sanoko oikeata vastausta tai tästä menee koko ilo. Sanokaa vaan siis se piirtäjä, joka mielestänne on keksinyt Tupun, Hupun ja Lupun.

Vierailija

No, koska sitä kysytään, sanon sen, ja vastaushan on tietenkin: Al Tafialerro. (Tai joku muun tapainen) ... Tämä on hölmä topic sinänäsä, nyt kun olen tämän sanonut, kaikki kopioivat sen minulta mutta...

Vierailija

Sami on oikeassa. Sen keksi Al Taliaferro. Mutta eikös siinä piirtäjänä ollut Ted Osborne. Niin vähän muistelisin että olisi ollut. No katsotaan nyt...

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

wierii kirjoitti:Sami on oikeassa. Sen keksi Al Taliaferro. Mutta eikös siinä piirtäjänä ollut Ted Osborne. Niin vähän muistelisin että olisi ollut. No katsotaan nyt...

Pahoittelut tällaisesta t-postaamisesta... Mutta, Al Taliaferro piirsi tarinan (Tai oikeastaa tämä ei mikään varsinainen tarina ole... Strippi vain.) Niin, Taliafrro piirsi tarinan, jonka Bob Karp oli käsikirjoittanut... Osbourne ei siis tähän liittynyt...:)

Vierailija

Oke, voitte laittaa jonkin samanlaisen kysymyksen ja laittaa siihen aikarajoituksen, jona aikana saa laittaa oman arvauksen/tiedon, mutta olisi hyvä, jos ei sanoisi, että mä tiedän kuka se on, ja se on vaikka Kari Korhonen. Muuten siinä paljastaa vastauksen, ja "tutkimus" menee pilalle.

Mä voisin nyt laittaa tälläsen, ja tähän saa vastata tästä hetkestä lähtien 4. päivän klo: 18:00 asti: Kuka keksi Riitta Hanhen?

Vierailija

En matkinut keneltäkään, koska tiedän sen ulkoa. Piirtäjä oli Al Taliafferro ja käsikirjoittaja Ted Osborne. Tarina näkyi sanomalehtistripissä vuonna 1937.

Vierailija

Anteeksi. Vastasin Ankkarockin kysymykseen edellisessä viestissäni.

Olisiko Mr. A.An kysymyksen vastaus Marco Rota.

Vierailija

OK, pari on vastannut, ja vielä on 7 ja puoli tuntia aikaa vastata, jolloin mä sanon oikean vastauksen. Kuten tässä yksi oli jo esittänyt Sudenpentuihin liittyvän kysymyksen, niin se on hyvä, sillä mä en aina ehi tänne laittamaan uutta kysymystä, niin muutkin voi laittaa kysymyksen ja halutessaan aikarajan.

PS. Mä oon siksi täällä tähän aikaan, koska mulla on vapaata koulusta. Se ei ollut mikään luvan varainen vaan kaikkien jostain jutusta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat