Cat walkilla: Broadway Show ja renesanssi-musiikki

Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Eli pidättekö Iso-Britanniasta? Itse olen suuri fani, entä Yhdysvalloista? Broadway Showt on hyviä : D Iso-Britannian lipussa (kuten Yhdysvaltojen lipussakin) on ihanat värit ja ihana muoto, muutenkin ihana paikka. Englantikin on ihana. Jos olette nähneet Titanicin niin siinä on niitä ihania vanhan tyylin vaatteita ja muuta. Olen iso fani. Tykkään vanhasta ajasta, kun teetä kuljetettiin rahti-laivoilla Kiinasta, korseteita ja muita.. ihanaa aikaa, varsinkin kaikki.. en nyt osaa sanoa.. Toivottavasti muitakin FANEJA löytyy, siinä on oma viehätyksensä. Sitten jos löytyy ihmisiä niin saa keksiä aiheeseen kysymyksiä ja muuta että olisi viihtyisää kirjoittaa. Muuten, tykkäättekö te sellaisista kellari-kuppiloista missävoi juoda vaikka kahvia ja siellä pienellä näyttämöllä jonka takana on tiiliseinä esiintyy stand up-koomikoita ja pientä vuoropuhelua ja kaikkea kivaa, runoilijoita.. ja voi lukea vaikka kirjoja..? Tuossa vähän asioita liittyen yhteen lempi-aiheeseeni, ja ei muuta kuin kirjoittamaan. Mutta vielä pakko kysyä, pidättekö amerikkalaisesta jalkapallosta tai baseballista? Minä pidän baseballista : ) Mukavia kirjoitteluhetkiä!

Kommentit (4)

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

JO€ POIKA $INGAPOR€$TA kirjoitti:No ne liput on kyllä siistejä. Varsinkin Ison-Britannian lippu.

Juu, se on erimuotoinen kuvioltaan ja se kokokin on vähän eri!

Vierailija

Näin on.

Minäkin pidän IsoBritanniasta,toki Suomi on paras maa!

Tämä oli pohjimmainen (tai ei ihan,mutta lukottomista pohjimmainen!)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat