Roope Ankka 60v. -rahasarja

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko kenelläkään sitä? Siinä on kaikkien euromaiden 1 ja 2 sentin kolikot. Painomäärä on 313kpl ja julkaisupäivä 31.3.2008. Harvinaisuutena siinä on Suomen suurimman kyläkaupan omistajan, eli Vesa Keskisen nimmari.

Kommentit (13)

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Mä en oo tienny mutta kyllä haluisin kovasti ne kolikot. Siis onks siinä ihan kaikkien EU-maide yks ja kaks sentit. Ja sitte vielä jonkun Vesan nimari. Huh huh, on sillä jo kai arvoa. Toivottavasti niitä myydän jossain huutonetissä tai vastaavassa koska mä aion hankkii ne vaikka maksais mitä (no ei ehkä jos menee yli 25€)

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

___Aku Ankka___ kirjoitti:Mä en oo tienny mutta kyllä haluisin kovasti ne kolikot. Siis onks siinä ihan kaikkien EU-maide yks ja kaks sentit. Ja sitte vielä jonkun Vesan nimari. Huh huh, on sillä jo kai arvoa. Toivottavasti niitä myydän jossain huutonetissä tai vastaavassa koska mä aion hankkii ne vaikka maksais mitä (no ei ehkä jos menee yli 25€)

Onhan siinä niiden 2002 vuonna liittyneiden Eu-maiden 1 ja 2 sentin kolikot.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Mitääää???????? Noi merkit on nyt ihan sekasin siis kirjotin että 25 ja sitte euro merkki ja sitte se lainausmerkki ja sitte niistä tuli jotai ihan muuta.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

katos, ihmettelinkin itse jo että miksei kukaan laita tätä aiheeksi, kyllähän se minulta löytyy ja aika huvittava kpl-määrä ja päivämäärä vai mitä.

Vierailija

Mulla ei oo sitä, mutta harkitsen sen hankkimista, sillä mä tiedän yhen nettikaupan, jossa niitä myydään halvalla, koska sen pitäjä ei oo saanut myytyä niitä. Ehkä joululahjaks?

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:En omista, vaikka toki haluaisin kyllä omistaa...:D Niin, mistä tällaisia on saanut? Rapajalta?

Jaa tarkoitatko mistä tälläisen voi ostaa? Minäpä autan. Tälläisen voi ostaa tilaamalla ja meille tuli tilauskuponki vuosi sitten ja mun vanhemmat täytt sen ja sain sen jouluksi. Mutta ei mulle tullut mitään nimmaria...... pelkät rahat.

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:En omista, vaikka toki haluaisin kyllä omistaa...:D Niin, mistä tällaisia on saanut? Rapajalta?

Veljekset Keskisen kyläkaupasta, Tuurista.

Vierailija

JO€ POIKA $INGAPOR€$TA kirjoitti:Onko kenelläkään sitä? Siinä on kaikkien euromaiden 1 ja 2 sentin kolikot. Painomäärä on 313kpl ja julkaisupäivä 31.3.2008. Harvinaisuutena siinä on Suomen suurimman kyläkaupan omistajan, eli Vesa Keskisen nimmari.

Minulta ei tuota löydy.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat