Ossi, Pulinat-Osion Parisuhde-terapeutti

Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Niin eli jos sinulla on ongelmia rakkaussuhteissa, tule kertomaan ja minä autan sinua. Tämä keskustelu on osa humoristista puolta sekä myös ihan asiaakin.

Sivut

Kommentit (63)

Vierailija

Joo diskosta onkin puhetta. :D

Miulla ei ole ongelmaa tuossa, olen sen verran rohkea poika. xD

Mutta yleensä tytöt pyytävät minua tanssimaan.

Yhden kerran olen itse pyytänyt mutta silloin tytön piti lähteä katsomaan salkkareita. :D

Mutta luokilla 3-6 olen tanssinut aina yleensä kaikkien kanssa

ketkä on tullu pyytää. Mutta lemppari lähti pakoo. Höh. :s :D

Vierailija

Täällä on tosi monta, mitä nyt luin niin yleensä poikia jotka ovat ujoja, eivätkä uskalla sanoa mitään ihastukselleen. Minäkin voin näin tyttönä vähän kertoa mitä voi vähän tehdä:

Wondylla oli monta hyvää neuvoa, voin vähän niitä painottaa: Eli hygienisuus ainakin on hyvä asia, ettei tyttö lähde juoksemaan pitämällä nenästä kiinni : DD Sitten juuri tytön huomioiminen on hyvä juttu, moikkailet ja kiinnität ehkä enemmän huomiota. Samassa porukassa keskityt enemmän hänen juttuihinsa ja olen huomannut että jos tyttö on samassa luokassa niin varsinkin matikan tunnilla kannattaa vaikka vähän katsoa tytön päälle (testattu juttu) Mutta eipä sillä tunnilla väliä ole..

Sitten ruokalassakin voit vaikka jos tyttö ja pari kaveria istuu pöydässä ja siinä on vapaita paikkoja niin sanoa kavereillesi että mennäänkö noiden kanssa istumaan? Ellei sitten ole mitään likka/poika pöpöjä.. Ja parin kerran kun olet mennyt heidän kanssaan istumaan voivat hekin tulla sinun ja kavereidesi kanssa. (en lupaa mitään!)

Sitten edelleen jos on samassa luokssa voit jotenki yrittää saada ryhmätyössä hänet sinun pariksesi.. sekin toimii ihan hyvin.

Tässä nyt on neivoja tytöille että pojille! Monella on saa asia joten huomatkaa että tuskinpa kaikille vastataan erikseen! Lukekaa myös Wondylin ja muidenkin ohjeita antaneiden vinkit.

Vierailija

Hehehee.... Niin Ankkarockin tapaista. ^^

Tjaah, mitäpä kysyisi, keksin: Mitä tehdä, jos tytötö eivät voi jonkun ihmeen syyn takia puhua pojille? Mutta poika haluaisi tutustua tyttöihin.

PS. Wondylla oli oikein hyvät vinkit!

Vierailija

Mulla ei oo yhtään ongelmia paitsi että kun mulla on 1 kaveri joka on poika. Niin 1 mun toinen luokkalainen (joka ei todellakaan ole mun kaveri) kiusaa mua ja sitä poikaa nii voisko sille tehdä jotakin?

Vierailija

:D Hyvä keskusteluaihe Ankkarock!

No kysymys:

Jos on ensiksi tykännyt yhdestä tytöstä, sitten tapaa toisen mistä tykkää enemmän mutta ei uskalla sanoa sitä sille toiselle tytölle ??

Vierailija

Hetkinen, tämän kysyn yhtä kaveriani varten. Miten luokan hljeksitty poika, joka on ihastunut erääseen tyttöön, miten hänen kannattaisi lähestyä häntä. Siinäpä pulma?

Vierailija

Moi oon tykännyt yhdestä tytöstä jo kauan olen huomannut että hän katsoo ja lähentelee mua kokoajan me kumpikin ollaan tosi ujoja oon huomannut että se tyttö on vähän mustasukkainen kun 10 tyttöä tappelee musta miten saan ne muut tytöt pois kimpustani ja paljastettua tytölle tunteeni salaa

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Roope McAnkka RA yhtymän johjtaja kirjoitti:Moi oon tykännyt yhdestä tytöstä jo kauan olen huomannut että hän katsoo ja lähentelee mua kokoajan me kumpikin ollaan tosi ujoja oon huomannut että se tyttö on vähän mustasukkainen kun 10 tyttöä tappelee musta miten saan ne muut tytöt pois kimpustani ja paljastettua tytölle tunteeni salaa

Heheh! Olet vai suosittu?:D Tähän osaan minäkin vastata. Ei kai se ole koko ajan niiden muiden kanssa? Kyllä se joskus yksin on.

Rohkea ratkaisu: Tiedätkö missä hän asuu? Jos tiedät, mene ennen koulua, sitä vastaan sinne päin... Ja kerro vain kaikki, mitä on kerrottavaa. Tyttökin varmasti helpommin myöntää ja puhuu sinulle, jos sillä ei ole hirveätä joukkiota ympärillä. Kuten monet ovat jo sanoneet; Yksinkertaisinta on vain kertoa, vaikka kuinka ujo olisikin.

Tuo voi auttaa...:D

Vierailija

Upea aihe :'D No, minulla on ongelma, mitä minun pitää tehdä, kun kerran tykkään yhdestä pojasta, mutta en myönnä sitä itselleni, enkä halua kertoa sitä kenellekään. Siinäpä vasta pulma. Ja olen vieläpä kauhean arka.

Vierailija

miul o kaikki hyvi tyttö joka pitää musta ja mä hänest niin kivaa omistaa tyttö ystävä vinkki pojille!!! kannattaa lahjoa tyttö kaula korulla (joka o halpa tietenki) mä tein sen vähä eri tavalla lahjoin sen pienellä kivellä joka oli ostettu kivi messuilta ja se oli sydämen muotoinen.

Vierailija

Millä tavalla hyljeksitty ? Onko vika pojassa vai jossakin muussa?

Esim. minun luokallani yksi poika haisee ihan kauhealle ja kaikki luokkalaiset välttävät häntä....

Vierailija

Minua ei ole koskaan pyydetty tanssimaan. Te ollette sitten vähän onnekkaampia kuin minä.

P.S Minulta ei kannata ohjeita ruveta kysymään koska olen huono näissä kun ei kukaan edes pyydä tanssii....... Ihan sama :D

Vierailija

Mr.Dargnes kirjoitti:Millä tavalla hyljeksitty ? Onko vika pojassa vai jossakin muussa?<br />

Esim. minun luokallani yksi poika haisee ihan kauhealle ja kaikki luokkalaiset välttävät häntä....

Siis, jotkut haukkuu ja ihan tieten tahtoen painaa häntä alaspäin... Odotellaampa "terapiuttimme" vastauksia... ;)

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat