Roope-setä kansio...?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Löysin kirpparilta tämmöisen Roope-setä taskulehti kansion. Mahtaisikohan sillä olla mitään arvoa.

Kommentit (11)

Vierailija

A.N.K.K.A kirjoitti:Tuskin niillä on juurikaan arvoo, ja tuskin kukaan haluu pitää niissä ropsuja, sillä mä oon varmaan tajunnut miksi ne vedettiin pois myynnistä niin nopeasti. Se syy on varmaan se, että ropsut kärsii niistä paljon enemmän kuin suojais. Oon nähnyt pari sellaista kansioo, ja muutamat ropsut on melkeen haljennut kun ne on työnnetty niin syvälle ropsun liimaa, jolloin liima kärsii ja lopulta ropsu voi katkee.

Tämä on aika vanha aihe mutta haluaisin sanoa tähän että kansioissa säilyy roope sedät tosi hyvässä kunnossa. Itelläni on 3 kansiota ja tosi hyvin on säilynyt.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Ei, tai no ehkä vähän sen takii että niitä saa nykyään vaan divareista ja kirppareista. Niitä myytin kai joskus 90-luvulla mun muistaakseni. Iteltä ei löydy mutta haluisin koska sillon ne pysyis paremmas kunnos ja sitte voi suoraan kattoo jotain vuotta että ei tarvitse käydä melkee jokaista läpi jotta löytäis haluamansa vuoden.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ei sillä ole oikeastaan mitään erityistä arvoa. Sen arvo on ehkä siinä, että siihen voi pistää Roope-setä-lehtiä. Ei siis ole mikään harvinaisuus, näen niitä oikeastaan todella usein. Yhdessä meidän lähellä olevassa divarissa on niitä, maksavat kai 1€/kpl. Mutta, olen sitä mieltä, ettei Roope-setien taritse kansiossa olla, vaan ihan rivissä, niin kuin taskareiden.

Vierailija

Tuskin niillä on juurikaan arvoo, ja tuskin kukaan haluu pitää niissä ropsuja, sillä mä oon varmaan tajunnut miksi ne vedettiin pois myynnistä niin nopeasti. Se syy on varmaan se, että ropsut kärsii niistä paljon enemmän kuin suojais. Oon nähnyt pari sellaista kansioo, ja muutamat ropsut on melkeen haljennut kun ne on työnnetty niin syvälle ropsun liimaa, jolloin liima kärsii ja lopulta ropsu voi katkee.

Vierailija

Olen ajatellut hankkia Roope-setä kansioita, mutta ketuttaa kun niitä ei ole löytynyt. Tällä hetkellä kaikki Roope-setäni olen säilönyt muovilaatikoihin kun muuta säilytys tapaa en keksinyt. Pitäisi hankkia melkein seinän pituinen kirjahylly niiden säilytystä varten, mutta kun ei ole enään huoneessa tarpeaksi tilaa niin suurelle kirjahyllylle. Arvoa Roope-setä kansioilla ei ehkä ole, mutta ehkä joku haluaisi ostaa niitä silti, niinkun minä :).

Vierailija

A.N.K.K.A kirjoitti:Tuskin niillä on juurikaan arvoo, ja tuskin kukaan haluu pitää niissä ropsuja, sillä mä oon varmaan tajunnut miksi ne vedettiin pois myynnistä niin nopeasti. Se syy on varmaan se, että ropsut kärsii niistä paljon enemmän kuin suojais. Oon nähnyt pari sellaista kansioo, ja muutamat ropsut on melkeen haljennut kun ne on työnnetty niin syvälle ropsun liimaa, jolloin liima kärsii ja lopulta ropsu voi katkee.

Kiva tietää! Ei kai ne harvinaisia ole.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat