CD levyt

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ostatteko yleensä CD levyjä vai lataatteko ne netistä, entä DVD:t? Itse lataan suurimman osan netistä jotain hyviä levyjä ostan kaupasta.

Kommentit (10)

Vierailija

Kuka nyt maksaisi CD-levyista hirveitä summia kun netistä saa ilmaiseksi? Limewirellä olen ladannut kaikki musiikit. Koneella päälle 500 kappaletta.

Vierailija

mu iskä ostaa kaikki levyt esim toissa päivänä ac/dc uusimman levyn viikko sitte metallican death magnetig en oovarma mite se kirjotetaan

Vierailija

Itse omistan hävettävän vähän CD-levyjä, mutta en lataa musiikkia laittomasti netistä(Ainakaan kovin usein), vaan kavereilta lainailen CD-levyjä, jotka laitan tietokoneelle, josta ne taas laitan MP3. Myös netistä lataan laillisesti MP3 musiikkia ja myös maksan siitä joskus.

Vierailija

enimmikseen lataan netistä ilmaisilta sivuilta musaa ja siirrän mp3 ja kännykkään ja jos ostan jotain levyjä niin ne on toden näkösesti jotain kokoelma levyjä tai koko tuotanto tai joku jättipakkaus

Vierailija

djlordi kirjoitti:Lataan musiikkia netistä (laitt...) ja YouTubesta aika usein lauluja. Myös torre...

Juuri näin minäkin. Ehkä vähän liikaa laittomasti vaikka onhan se hauskaa kun ei tarvi maksaa...... tiiän yhden sivun missä voi katsoa kaikki uusimmat elokuvat ilman latausta laittomasti.

P.S Saanko sanoa djlordi sen sun vikan sanan? Torrent! Hyvä latauskeino mutta aika laiton.......

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

jonzkuaku kirjoitti:

djlordi kirjoitti:Lataan musiikkia netistä (laitt...) ja YouTubesta aika usein lauluja. Myös torre...

<br />

Juuri näin minäkin. Ehkä vähän liikaa laittomasti vaikka onhan se hauskaa kun ei tarvi maksaa...... tiiän yhden sivun missä voi katsoa kaikki uusimmat elokuvat ilman latausta laittomasti.<br />

<br />

P.S Saanko sanoa djlordi sen sun vikan sanan? Torrent! Hyvä latauskeino mutta aika laiton.......

Jep, laitonta on, mutta kuka ostaa tosi kalliilla jonkun cd-levyn?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat