sanaleikki (jos matkin joitakin teistä niin sori )

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

eli tässä on ohjeet eli minä sanon sanan vaikka ensilantti ja sitte seuraava kirjoittaa vaikka mitä tulee ensilantista mieleen vaikka roope ja niin edelleen sana on ENSILANTTI tuliko selväksi (voi kysyä lisää myöhemmin jos tarvitsee selvennystä=) )

Kommentit (14)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Hänhän pyysi otsikossa anteeksi etukäteen, mutta en silti vähättele tämän aiheen tekemisen ajattelemattomuutta.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

No myönnä että tiesit Ankkarokcin tehneen jo siitä aiheen. Sitä on yritetty aiemminki kopioida, enkä oo kirjottanu muuhun kuin alkuperäiseen enkä varsinaisesti vastaa tähänkää.

Vierailija

Ihmettelen jos sinä et huomannut tuota aihetta tuolla Kyselyt ja visailut sivulla ja sitäpaitsi tämä on aivan väärässä paikassa (Tämä ei ole animaatio).

Vierailija

"Jos matkin jotain.." Luulen että kyllä tiesit että tästä on jo topic tehty. Jos olet epävarma, TARKISTA asia, näin vältyttäisiin turhilta topiceilta.

No, mieleen tulee Roopen Elämäntarina.

Vierailija

Asiahan on niin että Ankkarockin tekemä "Hauska leikki" jne. on tismalleen samanlainen. Se keskustelu löytyy Kyselyt ja visailut-foorumin ensimmäiseltä sivulta ja siihen on kirjoitettu jo lähes 900 viestiä. Se tehtiin joskus syyskuun puolivälissä, joten on pieni ihme jos et ole sitä vielä huomannut.

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:"Jos matkin jotain.." Luulen että kyllä tiesit että tästä on jo topic tehty. Jos olet epävarma, TARKISTA asia, näin vältyttäisiin turhilta topiceilta.<br />

<br />

No, mieleen tulee Roopen Elämäntarina.

roopen elämäntarinasta tulee mieleen roope cowboyna

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat