Arjen ongelmat ja mieltä painavat asiat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

No täällä voi kertoa kaikista arkeen (vaikka kouluun tai johonkin muuhun) liittyvistä ongelmista ja huolista.

Itselläni ei mitään suuria murheita tai mieltä painavia asioita ole. Mitä nyt välillä koulunkäynti vähän rasittaa henkisesti, kaikki esitelmät, kokeet ym.

Siitä vain kirjoittamaan! Ps. Anteeksi, jos tämäntapaisia keskusteluja on jo tehty.

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Af1 kirjoitti:Nonniin.. tänään uutta. Eli, oltiin kamun kanssa yhdessä askartelukerhossa (koulun) koulun jälkeen, ja me tehtiin valmiista palasta sit koristellen tehdä avaimenperä, niin kamu näytti sen palasta ja pyysi sitä takaisin,en antanut, se suuttui, mää suutuin ja löin sitä, se löi takaisin ja löin uudestaan ja s toinen ohjaaja lähti jutteleen meidän kanssa sitten, niin se kertoo opelle ja plaa, plaa.. ärsyttää >: (

Kyllähän tuo varmaan ärsyttävää on. Itse olen yleensä melko tyyni, hyvin harvoin suutun mistään asiasta.

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Tänään uutta.. yksi poika tahalleen tuli kaatamaan minut rosoiseen jäätikköön ja minulta tietenkin meni silmä oranssiksi... kuin ennenkin..

Vierailija

Hmm, epäilyttävää! Tästäkin keskustelusta on poistettu pari viestiä! Johtuukohan se liiallisesta mainonnasta? Nimittäin eilen eräs käyttäjä mainosti lievästi omaa nettisivuaan tässä topicissa!

Vierailija

Minulla ei nyt niin pahaa käy. Yksi asia vain ärsyttää: Miedän luokan kaksi poikaa!!! Se toinen poika on asiallinen ja näin, mutta kun se näkee sen riehujapojan, se rupee itsekin riehumaan. Ne on parina päivänä hakannu mua ja mun kaveria ja kerran ne hyräili supermarion tunnusbiisiä ja tökki mua sormilla.

Onneksi on joskus hauskaakin...... Minusta katsos tehdään tvohjelma joka esitetäään TV:ssä!! Voitte nähdä mut telkkarissa!!

Ja sitten kokeisiin. Mulla menee jotkut kokeet hyvin ja joskus huonosti. Oon saanu nyt reaaliaineista kaikista kiitettävän tai kympin mutta Matikka Ja englanti on menny kasiin. Viimeksi mun todistuksessa kaikki oli ysejä paitsi käyttäytyminen (heh..) ja kuvis(oon kumminkin hyvä piirtää akkareita). Nyt pelkään että ne laskee. Viimeksi jos sain kasin kokeesta sain viikon pelikiellon ja en saanu rahaa. Pelottaa vähän.........

Sitten mut käsketään vapaa-ajalla kaikkiin typeryyksiin joihin en edes osallistu. Mut käskettiin tänäänkin johonkin autiotalolle vaikka en olisi oikeasti edes halunnu.

Onneksi mieltä parantaa se että voitte katsoa minua telkkarista!!!!

Kannattaa katsoa, en kyllä tiedä koska se esitetään, informoin sitten lisää. :D

Vierailija

Terve Otto kiva kun teit tälläisen aiheen koska tarvitsen apuasi :^)

Olen nyt ollut huononpi koulussa läksyjä ei jaksa tehdä ja olen ihan väsynyt ja melkein koko luokka käy hermoilleni ja mummoni (joka on koulun siivooja) ärsyttää aina ja tulee raivoomaan. Kaikki menee huonosti :I ja hermostun kaikesta. Auta mua!

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

No, minua koulussa syrjitään eikä kukaan oikeen tykkää seurastani, olen unohtanut tänä lukukautena 20 kertaa läksyt tekemättä ja olen aika surullinen, olen laiskistunut ja suutun herkemmin enkä tee kotitöitäni. Tuossa mieltä painavat asiani..

Vierailija

Otto Ankka-94 kirjoitti:No täällä voi kertoa kaikista arkeen (vaikka kouluun tai johonkin muuhun) liittyvistä ongelmista ja huolista. <br />

Itselläni ei mitään suuria murheita tai mieltä painavia asioita ole. Mitä nyt välillä koulunkäynti vähän rasittaa henkisesti, kaikki esitelmät, kokeet ym. <br />

Siitä vain kirjoittamaan! Ps. Anteeksi, jos tämäntapaisia keskusteluja on jo tehty.

Hyvä aihe. Mulla on huomenna Uskonnon koe, kirjaesitelmä sekä maantiedon ryhmätyö -esitelmä. Alkaa kokeet ottaa pahemman kerran päähän. Tänäänkin oli ruottin sanakoe enkä ollu tietoinen koko asiasta, mutta sain silti 9/10 pistettä.

Vierailija

Af1 kirjoitti:No, minua koulussa syrjitään eikä kukaan oikeen tykkää seurastani, olen unohtanut tänä lukukautena 20 kertaa läksyt tekemättä ja olen aika surullinen, olen laiskistunut ja suutun herkemmin enkä tee kotitöitäni. Tuossa mieltä painavat asiani..

No, kyllä läksyt ja kotityöt pitäisi ainakin tehdä. Älä anna masennuksen vallata sinua.

Vierailija

Af1 kirjoitti:No, minua koulussa syrjitään eikä kukaan oikeen tykkää seurastani, olen unohtanut tänä lukukautena 20 kertaa läksyt tekemättä ja olen aika surullinen, olen laiskistunut ja suutun herkemmin enkä tee kotitöitäni. Tuossa mieltä painavat asiani..

Yks mun kaveri on samaa pataa kuin sinä.

Vierailija

Siru05 kirjoitti:Terve Otto kiva kun teit tälläisen aiheen koska tarvitsen apuasi :^)<br />

Olen nyt ollut huononpi koulussa läksyjä ei jaksa tehdä ja olen ihan väsynyt ja melkein koko luokka käy hermoilleni ja mummoni (joka on koulun siivooja) ärsyttää aina ja tulee raivoomaan. Kaikki menee huonosti :I ja hermostun kaikesta. Auta mua!

Itse yleensä en tee ihan kaikkia läksyjä, jos en jaksa sillä kaikki opettajat eivät tarkista niitä. En houkuttele ketään jättää läksyt tekemättä, mutta jos ei vaan kiinnosta pätkän vertaa, niin ei kannata ihan jokaikistä läksyä tehdä (osa kuitenkin kannattaa tehdä). Ajatteleppa tulevaisuuttasi: Mitä paremmin teet läksysi, sitä paremmin saat tulevaisuudessa töitä. Eli kouluarvosana vaikuttaa aika paljon työelämään.

Koulunkäynti voi olla välillä rasittavaa, mutta täytyy vain yrittää, jotta voi pärjätä.

Tiedän kyllä että luokka voi käydä hermoille, ja se on rasittavaa, sille ei oikein voi tehdä mitään. Mutta kyllä kaikki ajan mittaan järjestyy.

Vierailija

JO€ POIKA $INGAPOR€$TA kirjoitti:

Otto Ankka-94 kirjoitti:No täällä voi kertoa kaikista arkeen (vaikka kouluun tai johonkin muuhun) liittyvistä ongelmista ja huolista. &lt;br /&gt;<br />

Itselläni ei mitään suuria murheita tai mieltä painavia asioita ole. Mitä nyt välillä koulunkäynti vähän rasittaa henkisesti, kaikki esitelmät, kokeet ym. &lt;br /&gt;<br />

Hyvä aihe. Mulla on huomenna Uskonnon koe, kirjaesitelmä sekä maantiedon ryhmätyö -esitelmä. Alkaa kokeet ottaa pahemman kerran päähän. Tänäänkin oli ruottin sanakoe enkä ollu tietoinen koko asiasta, mutta sain silti 9/10 pistettä.

Huh! Ei ole yhtään kivaa, jos kolme tärkeää juttua samana päivänä. Meidänkin koulussa on kirjaesitelmiä, ja en pidä niistä yhtään!

Vierailija

Otto Ankka-94 kirjoitti:

JO&euro; POIKA $INGAPOR&euro;$TA kirjoitti:

Otto Ankka-94 kirjoitti:No täällä voi kertoa kaikista arkeen (vaikka kouluun tai johonkin muuhun) liittyvistä ongelmista ja huolista. &amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Itselläni ei mitään suuria murheita tai mieltä painavia asioita ole. Mitä nyt välillä koulunkäynti vähän rasittaa henkisesti, kaikki esitelmät, kokeet ym. &amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

<br />

Huh! Ei ole yhtään kivaa, jos kolme tärkeää juttua samana päivänä. Meidänkin koulussa on kirjaesitelmiä, ja en pidä niistä yhtään!

Älä muuta sano! Se on kauheeta kun pitää seisoa luokan edessä ja puhua 5 minuuttia, kaikki tuijottaa mua niin kuin jotakin kansainvälistä rikollista. Mulla on esiintymiskammo. (Hrrrr... Grrrr.....)

Vierailija

Otto Ankka-94 kirjoitti:

Siru05 kirjoitti:Terve Otto kiva kun teit tälläisen aiheen koska tarvitsen apuasi :^)&lt;br /&gt;<br />

<br />

Itse yleensä en tee ihan kaikkia läksyjä, jos en jaksa sillä kaikki opettajat eivät tarkista niitä. En houkuttele ketään jättää läksyt tekemättä, mutta jos ei vaan kiinnosta pätkän vertaa, niin ei kannata ihan jokaikistä läksyä tehdä (osa kuitenkin kannattaa tehdä). Ajatteleppa tulevaisuuttasi: Mitä paremmin teet läksysi, sitä paremmin saat tulevaisuudessa töitä. Eli kouluarvosana vaikuttaa aika paljon työelämään.<br />

Koulunkäynti voi olla välillä rasittavaa, mutta täytyy vain yrittää, jotta voi pärjätä.<br />

Tiedän kyllä että luokka voi käydä hermoille, ja se on rasittavaa, sille ei oikein voi tehdä mitään. Mutta kyllä kaikki ajan mittaan järjestyy.

Kiitos Otto,olen yrittänyt sitä, mutta yleensä opettajat mun koulussa tarkistaa IHAN kaikki läksyt. Ja nyt meil on matikassa joku ihmeen suhde aiheena jota ei tajua kukaan muu paitsi se yks matikkaprofessori ja nyt pitäis tehdä mut en jaksa ja mun huoneeseen ei saa mennä kun Sandy nukkuu siellä. Ja vaik meil on huome koulus vaan 4tuntii niin meil on just huomenna kaikkii tylsii aineita esim.Musiikki ja Matikka. Toivottavasti ymmärsit

Vierailija

Joo, meilläkin on joku kirjallisuuskampanja, ja pitää sitten esitellä lukemansa kirjat luokan edessä... Minusta se on ihan kivaa, mieluummin sitä, kuin tylsiä äikän tehtäviä, jotka 6 vuotiaatkin osaa...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat