Kirjamessut 2008

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kirjamessut päättyivät puolitoista viikkoa sitten, ja monet kymmenet ankkafanit ehti käydä siellä. Musta tapahtuma oli mahtava, ja ehdin vielä tavat Daan Jippesin ja Freddy Miltonin. Ja sain parit nimmarit mun kirjoihin. :)

Paljonko te hankitte akkareita kirjamessuilla? Itse en mielestäni hankkinu kovin paljoa, vaikka rahaa menikin n. 75€

Tässä on mun hankinnat kirjamessuilta:

-Teemanumerot 13 ja 14 ja kummatkin maksoi 3€

-AATK 35, 3€ ja täysin priima.

-Aku Ankka lehet vuodelta 1989 keltaisessa kansiossa priimoina, 15€.

-Ankalliskirjasto 8 ykköspainoksena, 27€

-Ankantekijät 10, siihen nimmarit, hinta 30€ ja Ankantekijät 1 nimmari Jippesiltä.

Mitä te hankitte, ja yritättekö mennä ensi vuonnakin jos järjestetään? Mä ainakin yritän mennä.:) Ja yritättekö hankkia jonkin tekijän nimmarin, jos siellä käy vaikka Kari Korhonen? Mä ainakin, kun mulla on sen kaksi kovakantista.

Kommentit (13)

Vierailija

Kävin lauantaina kirjamessuilla, sain nimmarit Antikvariaatti Makedoniasta ostamaani Ankantekijät 10:n. Lisäksi ostin muutaman taskarin Sanoma Magazinesin pisteen luota hintaan 1,50€/kpl... Ihan kiva paikka olikin...:)

Vierailija

Jep, ostin kaksi kassillista Akkareita painoi aika paljon, omasta takaa oli Lannistumaton Laivuri josta aloitin, siihen nimmarit ja shoppailu alkoi.Paljon oli mielenkiintoista mutta sairaan hintaistakin.

Vierailija

Osanottoni kaikille jotka eivät päässeet, sillä se oli siksi hyvä paikka, että ei tarvitse kierrellä ympäri Suomee yksittäisissä antikvariaateissa, sillä siellä lähe kaikki parhaat ovat paikalla, joten voi hyvin kattoo mikä niistä myy halvimmalla jonkin taskarin jos etsii sellaisia.

Mulla oli onneks helppo tulla, sillä mä tuun aivan viereisestä kunnasta, josta Helsinki halusi pienen palan ja se saikin sen, mutta must siitä ei ollut mitään haittaa. Musta olis vaan hyvä, jos koko kunta liitettäisiin Helsinkiin, niin palvelut tulis lähemmäksi, ja ehkä jopa jokin antikvariaatti.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Ajattelin pyytää enoa etsimään kirjamessuilta lähinnä taikaviitta 2000 lehtiä, mutta kaikista vuoden viikonlopuista hän sattui olemaan Barceloonassa. Harmittaa hieman.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Ai niin, unohtui kysyä, että kuinka moni meni pyytämään nimmaria Jippesiltä ja Miltonilta? Itse menin, mutta onneksi menin puoli tuntia aikaisemmin, sillä jono meni aika karmeen pitkän näköiseksi. Onneksi olen 7 ekan joukossa, ja sain nimmarit nopeesti, ja ei tarvinnut jäädä odottamaan.

Vierailija

jokkemies kirjoitti:Harmi että minä en päässyt sinne mutta seuraavaksi kun ne kirjamessut on niin sanon iskälle et vie sinne.

Bensat käy vaan kalliiksi....:^)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat