BUGI.. bugi.. ja taas BUUUUUUUUUUGIII!!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Siis bugittaako teidän koneet sillä tavoin, että se heittää kesken kaiken ois akun sivuilt, Näytää eiliset viestit tänpäiväsiks ja ei ''lataa'' vanhoihin keskusteluihin vietstejä >__< Somebody help me!.......O.o

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Minulla näyttää juuri nyt, että kaikki olisi kirjoittaneet eilen, eikä tänään olisi kirjoitettu yhtään. (h) Saattaa se näyttää myös pelkästään eilisen viestit. (h) Outoa. :/

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Taikisfani kirjoitti:Minun koneessa ei ole mitään BUUUUUUUUUUGIA! En halua nipottaa, mutta kannattaisi tehdä asiallisempia otsikoita.

Taikisfani, älä valita. Tuo on HYVÄ otsikko.

Vierailija

Minulle ei ole - ihme kyllä(!) - näin käynyt ollenkaan. Koneeni on oikein hyvässä vedossa tänään, joka on sekin hyvin kummallista. Ja sekin on kummallista, että tein läksyt heti koulun jälkeen, enkä vasta illalla. Tänään on hyvin.. kummallinen päivä.

Joissain tapauksissa kyllä sivut bugittavat välillä, mutta se kestää vain pienen hetken. Karhukoplan trampoolipuhallus tosin saattaa bugittaa neljä kertaa enemmän kuin itse sivut, ainakin minun tapauksessani. Onhan se hyvin ymmärrettävää, että näinkin suurten (ja vielä näin hienojen) sivujen toiminnassa voi olla hitusen vikaa.

Tuskinpa tuo siis kauaa kestää. Jos se ei lopu millään, ilmoita Toimitukselle. Näin asia saadaan nopeammin korjattua.

Vierailija

Nii-in, mutta entäpä, kun ilmoitin toimitukselle niin heiltä tuli vastaus. Tein jutut mitä he käskivät. MUTTA lagaa ja bugittaa edewlleen O__O Ja nää kyl tökkii ihan sairaasti, Vaikka onkin vista ja kaikki uutta : D.. iHMELLISTÄ, ETTEI MUILLA ole samaa hommaa (sori caps)......;)

Vierailija

basistin mokoma kirjoitti:Nii-in, mutta entäpä, kun ilmoitin toimitukselle niin heiltä tuli vastaus. Tein jutut mitä he käskivät. MUTTA lagaa ja bugittaa edewlleen O__O Ja nää kyl tökkii ihan sairaasti, Vaikka onkin vista ja kaikki uutta : D.. iHMELLISTÄ, ETTEI MUILLA ole samaa hommaa (sori caps)......;)

Hmmm tämähän on aika outoa. Mitä he käskivät tehdä? Ehkä se saattaa johtua nettiyhteydestäsi, tai ehkä koneessasi on liian vähän muistia. Jos muistia on liian vähän, sitä kannattaa tilata lisää. ^^

Vierailija

Ei hidastele, mutta peleissä on miljoona bugia:esim: Tunnista piirtäjässä kestää 30sek että kuva tulee näkyviin.

Vierailija

Sometimes juu, lagittaa ja iskee säkäväkäpimaus joka jo tuntuu naurettavalta, ja samalla tur-haut-ta-val-ta! :( Noh pari kertaa käy niinkin että tipahtaa sivuilta, pari päivää sitten viimeksi.

Muuten suht hyvin toimii.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat