Toilailut-Kilpailu

Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Akuhullu97 kirjoitti:
Ankkarock kirjoitti:Sanon kaksi toilailua, toinen on epätotta ja toinen totta. Tehtävänäsi on sanoa kumpi on totta. Kun oikea vastaus tulee, laitan kaksi toilailua ja niin edelleen...

Ajattelin juuri tehdä eräänlaista "Epätosi vai tosi"-juttua, mutta en enää tiedä, viitsink matkia tai tehdä sellaista...? Ja sano vn joku toilailu...:D

Tee sellainen keskustelu, muttta älä ota tolailuja aiheekksi!

PS: Tämä on kahdestuhannes viestini! Taikisfani, täältä tullaan!

Sivut

Kommentit (16)

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Tai no tehdään niin, että ensimmäinen oikeinvastannut saa laittaa seuraavat toilailut.

Tässä on kaksi toilailua. Epätosi ja Tosi:

Hölisin eilen liikaa koulussa ja sain 15 min jälkkää.

Törmäsin hipassa suoraan kaveriani päin ja kaaduin maahan. Sitä kautta vierin mutalätäkköön.

Vierailija

Akulino,vaikka pelaankin paljon sählyä niin se on väärä vastaus.Jokkemiehen kysymykseen vastaan... b.

Minun kysymys:

Minä unohdin eilen kumin tekstiililuokkaan ja tänään meillä oli kässää,mutta en löytänyt kumia

vai

Minulla jäi matikan läksyt tekemättä.

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Sanon kaksi toilailua, toinen on epätotta ja toinen totta. Tehtävänäsi on sanoa kumpi on totta. Kun oikea vastaus tulee, laitan kaksi toilailua ja niin edelleen...

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ankkarock kirjoitti:Sanon kaksi toilailua, toinen on epätotta ja toinen totta. Tehtävänäsi on sanoa kumpi on totta. Kun oikea vastaus tulee, laitan kaksi toilailua ja niin edelleen...

Ajattelin juuri tehdä eräänlaista "Epätosi vai tosi"-juttua, mutta en enää tiedä, viitsink matkia tai tehdä sellaista...? Ja sano vn joku toilailu...:D

Vierailija

Arvaan Bee.

a.Isät hävisivät isänpäiväsählyturnauksen, päättyi 11-12.

b.Kaverini tulee yöppärikylään.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kääk, nyt sitten tuli tehtyä samanlainen keskustelu, kun muutit tämän tällaiseksi, "seuraava pistää uuden"-jutuksi...

No, veikkaanpa, että tuo "Törmäsin hipassa suoraan kaveria päin ja kaaduin maahan. Sitä kauta vierin mutalätäkköön".

Vierailija

No Akuhullu ei laittanut niin minä laitan.

a Luulin unohtaneeni kemian kirjat kotiin mutta tunnin jälkeen huomasin niiden olevan pulpetissa.

b Kävelin kaverini perässä ruokailuun ja kompastuin. Samalla nappasin kiinni hänen housuistaan ja ne valahtivat koko koulun edessä alas.

Vierailija

Kun kukaan muu ei laita minäpä laitan

a) unohdin läksyt viidennen kerran tällä viikolla ja sain tunnin jälkkää

b) Kävelin puukässä tunnilla pensseli kädessä ja kaaduin niin että kaverini paita meni maalista likaiseksi

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat