Karhukopla ilman naamiota??

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Olisiko Karhukopla jotain muuta ilman naamiotansa vai ei????

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Nyt on lähetetty galleriaan karhukoplalainen ilman naamiota. Laitan tänne suoran osoitteen kun se vain otetaan tuolla galleriassa vastaan.

Vierailija

Itse asiassa se voi olla ihan normaalin tuntoista, jos johonkin hahmoon on tottunut ja ulkonäköön perehtynyt, silloin tuntuu tosi omituiselta ja kummalliselta kun joku muuttuu edes pienellä tavalla. Monille voi olla tuttu tunne, jos on käynyt parturissa ja on ollut pitkät hiukset ja yhtä-äkkiä ne onkin leikattu lyhyiksi.

Vierailija

Pukeutuvat aina esim.putkimiehiksi että pääsevät Roopen rahojen luo, ja aina naamarit päällä vähän epäilyttävää,eikö?:)

Vierailija

MÄ olen nähnyt ne ilman naamiota yhdessä jaksossa kun ne kaataa anteliaisuuseliksiiriä vesijohtoverkostoon ja sitten ne ite juo sitä vahingossa ja yks niistä antaa naamionsa pois :P

Vierailija

!kan_man! kirjoitti:Olishan se kiva nähdä ne joskus ilman naamioita, mut onhan se näin ihan hyvä. :-

Olen samoilla linjoilla. Karhukopla näyttäisi hassulta ilman naamioita...

Vierailija

Itse asiassa yhessä taskukirjassa yksi Karhukoplan jäsen esiintyy parin ruudun ajan ilman naamiota. Jos haluatte aivan välttämättä nähdä ne ruudut, kattokaa taskarit 1-20 läpi, niin saatatte nähdä. Älkää sitten raivotko mulle jos että löydä, sillä mä en muista tarkkaan mikä se oli. Mutta jokin aika alkupään numeroista se kyllä oli.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Mä en kuule tiedä sarjis09. En oo ikinä nähny niitä ilman naamiota, mutta kyl vois uskoo että niiltä löytyy pienet kulmakarvat. Mun mielestä ne ei sais ikinä, missään, milloinkann jossain sarjassa ottaa niitä pois. Tää on melkee ku se sama asia ku ANkanpoikien isä. Eihän sitä haluta nähdä vaikka kukaan ei ikinä oo nähn sitä, mutta tiedetään että se on olemassa.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

ei sopisi, sillä hehän ovat rikkolisia, jotka éivät voi näyttää henkilöllisyyttään. On kyllä semmoisia tarinoita, missä he ovat olleet ilman naamioita, mutta sitäkään ei lukijalle näytetty.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat